۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بسیج مرزهای خدمت را در نوردیده است/ مروجان غربگرا به‌دنبال حذف "بسیج" هستند
کد خبر: ۲۶۸۴۹۷ نویسنده: امیرعلی رضایی تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۹ ساعت: ۹:۳۷ ↗ لینک کوتاه

یادداشت روز؛

بسیج مرزهای خدمت را در نوردیده است/ مروجان غربگرا به‌دنبال حذف "بسیج" هستند

بسیج مرزهای خدمت را در نوردیده است، بسیج از زمان‌ها و مکان‌ها فراتر رفته است، بسیج نسخه شفا بخش امام خمینی برای همه ملل آزاده وستم کشیده جهان است، بسیج محوکننده اسراییل وسردمداران زورگوی جهان خواهد بود.

بسیج مرزهای خدمت را در نوردیده است/ مروجان غربگرا به‌دنبال حذف "بسیج" هستند
صبح قزوین ؛____امیرعلی رضایی.

بسیج مردمی یا بسیج 20 میلیونی، شجره طیبه انقلاب اسلامی است که با دستان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام روح الله خمینی( ره ) کاشته شد و نام زیبای لشگرخدا گرفت.

بسیج مدرسه عشق، بسیج لشگر خدا، بسیج 20میلیونی، این جملات کوتاه و پرمحتوا، اساسنامه و مرامنامه لشگرخدا و دایره المعارف مدرسه عشق است.

از فحوای کلام حضرت امام و با رجوع به معنای ظاهری کلمه، می‌توان فهمید که این لشگر متعلق بخداست و دانش آموختگان این لشگر خدا در مدرسه عشق درسی بغیر از خداشناسی و خدمت رسانی به مردم در« مدرسه عشق » نیاموخته اند.

بسیج مردمی و یا بسیج بیست میلیونی زمانی تشکیل شد که جمعیت ایران در آن زمان 33 میلیون نفر بود و حضرت امام درخواست نمودند تا همه مردم به استثناء کودکان و افراد سالخورده همه جمعیت فعال کشور، اعم از زن و مرد به عضویت این لشگرخدا درآیند و تا به امروز نیز هیچ محدودیتی برای به عضویت درآمدن مردم وجود ندارد و امروز باید در ایران 60 میلیون نفر بسیجی داشته باشیم.

برای شناخت بهتر اینکه بسیج چیست و بسیجی کیست و بسیج به کدام اقلیم و جغرافیا تعلق دارد و برای آشنایی بهتر با کارکرد، این ظرفیت عظیم الهی باید به شناخت آن اهتمام ویژه داشت.

زیباترین وصف ادبی را حضرت امام( ره ) در مورد بسیج دارند که به برخی از آنها بسنده می‌کنیم.

بسیج شجرة طیبّه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد.

ـ اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید.

ـ بار دیگر تأکید می‌کنم که غفلت از ایجاد ارتش بیست میلیونی سقوط در دام دو ابرقدرت جهانی را به دنبال خواهد داشت.

ـ ملتی که در خط اسلام ناب محمدی(ص) و مخالف با استکبار و پول‌پرستی و تحجرگرایی و مقدس‌نمایی است باید همة افرادش بسیجی باشند.

ـ در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام.

ـ بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان ازاولین تا آخرین امضاء نموده‌اند.

ـ بسیج مدرسة عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند.

ـ من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم تا با بسیحیانم محشور گرداند.

ـ تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف جلیة خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.

رهبرانقلاب و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) نیزدرباره بسیج می‌فرمایند:

ـ‌ بسیج به معنی حضوروآمادگی درهمان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان (ارواحناه و فداه) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است.

ـ پیوند میان بسیجیان عزیز و حضرت ولی عصر (ارواحناه و فداه) مهدی موعود عزیز یک پیوند ناگسستنی و همیشگی است.

ـ نیروهای نظامی و بسیجی ما مؤمن و با اخلاصند و به عنوان پشتوانه‌ای که هیچ خدشه‌ای درآن راه ندارد، محسوب می‌شوند.

ـ انکار بسیج، انکار بزرگترین ضرورت و مصلحت برای کشور است.

ـ اگر بسیج در دوران پس ازجنگ نبود و اگر امروز هم نباشد، کمیت این انقلاب و این نظام وهمه حرکت‌های سازنده این کشور لنگ است.

ـ انکار بسیج و بی‌احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است.

ـ تا وقتی که این کشور و این ملت به امنیت احتیاج دارد، به نیروهای بسیج، به انگیزه بسیح به سازماندهی بسیجی و به عشق و ایمان بسیجی احتیاج است.

ـ فرزندان بسیحی‌ام با حضور خود درهرصحنه‌ای که لازم است دشمنان زبون را مرعوب و منکوب سازند.

ـ بسیج، یعنی نیروی کارآمد کشور برای همة میدان‌ها

ـ همه جا چیزی شبیه بسیج هست، تنها به این درخشندگی، به این فراگیری، به این زیبایی، به این فداکاری، من در جایی سراغ ندارم.

ـ بسیج، اختصاص به یک منطقة جغرافیایی ویک منطقة انسانی و طبقاتی و قشری ندارد، همه جا هست.

ـ بسیاری از پیشرفت‌های کشور مرهون تفکر بسیجی است.

حضور در دفاع مقدس، بازسازی خرابی‌های جنگ، فعالیت در جهاد سازندگی و بازسازی روستاها، ساخت هزاران پروژه ملی مانند سد، جاده، اتوبان و پل، ساخت سلول‌های بنیادین، پیشرفت در علوم فضایی، پیشرفت در ساخت داورهای درمانی، ساخت تجهیزات موشکی و دفاعی، دستیابی به انرژی صلح آمیزهسته ای، بازسازی خرابی های زلزله بم و رودبار و ده‌ها حوادث غیرمترقبه مانند سیل وآتش سوزی، فرستادن ماهواره مخابراتی به فضا، هزاران فعالیت فرهنگی و انقلابی درمساجد و کانون‌های فرهنگی، حضور در همه عرصه‌های انقلاب و مبارزه با استکبار، تلاش برای خودکفایی، مشارکت در تولید و اشتغال با راه اندازی بنگاه‌های کوچک و رونق کسب و کار(اقتصاد مقاومتی) و صده‌ها خدمت دیگر بخشی از کارهای است که بسیج برای کشور انجام داده است.

بسیج لباس و نشانه خاصی ندارد، بسیج فرزند ملت است، بسیج متعلق به هیچ شخص وسازمانی نیست، بسیج همراه و یار و یاور انقلاب است.

دشمن چشم خود را برروی همه خدمات بسیج می‌بندد و می‌خواهد با انگ ولایت معاش و یا ساندیس خوران لشگر مخلص خدا را ازصحنه انقلاب حذف کند.

بسیج به امر قرآن که می‌فرماید : « یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللَّهَ وَ أَطِیعُوا الرَّسُولَ وَ أُولِی الْأَمْرِ مِنْکُمْ » اول ازهمه مطیع امر خدا و رسول اوست واولی امر او نیز صاحب زمان است و امروز نیز کشور با نماینده ولی عصر اداره و بسیج افتخار دارد که مطیع امر رهبر است و خادم ملت و هرکجا نیازمند به ظرفیت این نیروی الهی باشد سراز پا نمی‌شناسد.

بسیج مرزهای خدمت را در نوردیده است، بسیج از زمان‌ها و مکان‌ها فراتر رفته است، بسیج نسخه شفا بخش امام خمینی برای همه ملل آزاده وستم کشیده جهان است، بسیج محوکننده اسراییل وسردمداران زورگوی جهان خواهد بود.

چفیه بسیجی که امروز برگردن رهبر فرزانه انقلاب است طوق بندگی خداست نه بندگی غیر خدا.

بعد از گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی تنها کلمه پرکاربرد در انقلاب اسلامی کلمه بسیج است زیرا در همه صحنه‌های انقلاب موثر بوده و به قشر و جمعیت و نهاد خاصی تعلق ندارد.

بسیج شجره طیبه ای است که از مردم متولد می‌شود و برای رفاه مردم تلاش می‌کند و برای مردم نیز جان خویش را نثار می‌کند.

بسیج قداست دارد، سرباز لشگرخدا اهل رفاه و دنیا طلبی نیست، بسیج فیش حقوقی ندارد، بسیچ همیشه حتی وقتی که برای سازندگی به روستاها می‌رود وصیتنامه اش همراه اوست، بسیجی همیشه خودرا در محضرخدا می‌بیند.

برخی مروجان غربگرا با تشکیل NGoهای طرفدار محیط زیست و یا سازمان‌های به اصطلاح مردم نهاد «آزاد آزاد» سعی دارند با جذابیت « اختلاط پسر و دختر » جوانان را جذب نمایند تا با ایجاد تشکل‌های موازی و پول‌های مشکوک، لشگریان خدا را کاهش دهند پس باید هوشیار بود و توطئه آنها را خنثی کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان