۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین وصیت‌نامه هاشمی کجاست؟! دغدغه اصلاح‌طلبان همزمان با تکاپوی مردم‌برای کمک‌رسانی به‌زلزله‌زدگان!
کد خبر: ۲۶۸۳۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۶ ساعت: ۱۱:۸ ↗ لینک کوتاه

نارنجک های دودزای روزنامه های اصلاح طلب؛

وصیت‌نامه هاشمی کجاست؟! دغدغه اصلاح‌طلبان همزمان با تکاپوی مردم‌برای کمک‌رسانی به‌زلزله‌زدگان!

در شرایطی که تعداد زیادی از هم‌وطنانمان در کرمانشاه در انتظار امدادرسانی هستند و دغدغه اصلی افکار عمومی، یافتن راهی برای کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان است، رسانه های اصلاح طلب به دنبال وصیت نامه هاشمی هستند!.

وصیت‌نامه هاشمی کجاست؟! دغدغه اصلاح‌طلبان همزمان با تکاپوی مردم‌برای کمک‌رسانی به‌زلزله‌زدگان!
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، در شرایطی که تعداد زیادی از هم‌وطنانمان در کرمانشاه در انتظار امدادرسانی هستند و دغدغه اصلی افکار عمومی، یافتن راهی برای کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان است، رسانه های اصلاح طلب به دنبال وصیت نامه هاشمی هستند!وصیت‌نامه هاشمی کجاست؟! دغدغه اصلاح‌طلبان همزمان با تکاپوی مردم‌برای کمک‌رسانی به‌زلزله‌زدگان!



در همین رابطه روزنامه اعتماد در گزارش اصلی شماره امروز با عنوان «وصیت نامه آیت الله کجاست؟» نوشت:«"هنوز نتوانسته‌ایم وصیتنامه اصلی ایشان را که خبر داریم نوشته و در جایی گذاشته بود، پیدا کنیم". این را یاسر هاشمی در مورد وصیتنامه پدر می‌گوید. پدری که از اثرگذارترین چهره‌های جمهوری اسلامی ایران بوده و حتما خودش نیز به اندازه دیگران می‌دانسته وصیتنامه‌اش چقدر مورد توجه قرار خواهد گرفت. اما وصیتنامه‌ای در کار نیست. حداقل هنوز و در حالی که کمتر از یک ماه به سالگرد درگذشت او باقی است، پیدا نشده است. اعضای خانواده نیز اطلاع دقیقی ندارند. گذشت یازده ماه و پیدا نشدن وصیتنامه حتی بی‌پرواترین اعضای خانواده یعنی دخترها را نیز محافظه‌کار کرده است. آنقدر که فائزه همه حرف‌هایش در مورد فوت پدر و وصیتنامه او را با قید «قطعی نمی‌گویم» بیان کند. مادر خانواده که در سال‌های اخیر هر بار اظهارنظر کرده جنجال‌آفرین بوده نیز در این مورد سکوت کرده است. مهدی در زندان است و یاسر تازگی‌ها در این باره سخن می‌گوید...محسن که حالا رییس شورای شهر تهران است...باز هم با احتیاط حرف می‌زند. او در پاسخ به «اعتماد» اصرار می‌کند که موضوع را از خود یاسر بپرسید. همچنین معتقد است که احتمالا سوءتفاهمی در کار است و برادرش نیز منظورش وجود وصیتنامه جدید و گم شدن آن نبوده است».


برخی از رخدادها، خبرها و جنجال‌ها نقش بمب صوتی و نارنجک دودزا را بازی می‌کنند و هدف نهایی که دشمنان بیرونی و یا دنباله‌های داخلی آنها برای اینگونه رخدادها و جنجال‌ها تعریف کرده‌اند، انحراف افکارعمومی از مسائل اصلی و سرگرم کردن آنان به مسائل حاشیه‌ای است.

دولت می بایست از نارنجک های دودزای روزنامه های اصلاح طلب و رسانه‌های زنجیره‌ای عبور کرده و به فکر حل مشکلات مردم باشد، وظیفه سنگینی که برخی دوست ندارند دولت به آن بپردازد.


انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان