۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین نقد اعتماد به چگونگی بازدید روحانی از مناطق زلزله زده
کد خبر: ۲۶۸۲۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۵ ساعت: ۹:۳۷ ↗ لینک کوتاه

تصویرروحانی؛

نقد اعتماد به چگونگی بازدید روحانی از مناطق زلزله زده

نحوه بازدید رئیس‌جمهور از مناطق زلزله‌زده غرب کشور و پیاده نشدن او از ماشین و همکلام و همنشین نشدن با زلزله زدگان موجب انتقاداتی در رسانه‌ها شد.

نقد اعتماد به چگونگی بازدید روحانی از مناطق زلزله زده
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ،  نحوه بازدید رئیس‌جمهور از مناطق زلزله‌زده غرب کشور و پیاده نشدن او از ماشین و همکلام و همنشین نشدن با زلزله زدگان موجب انتقاداتی در رسانه‌ها شد.

از جمله روزنامه اصلاح طلب اعتماد در یادداشتی با عنوان «تصویر روحانی» با گلایه نسبت به اینکه چرا روحانی از نزدیک با هموطنان آسیب دیده در حادثه تلخ زمین‌لرزه در استان کرمانشاه صحبت نکرد، می‌نویسد: «اینجا نقش مشاوران اسم و رسم‌دار رئیس‌جمهور است که به چشم می‌آید و این وظیفه آنهاست که مشاوره دهند و بگویند آقای رئیس‌جمهور باید با مردم حرف بزنید و حرف‌شان را هم بشنوید. فراهم کردن دیداری چند دقیقه‌ای با بازماندگان در یکی از چادرهای احداث شده به قاعده نباید کاری سخت یا در تضاد با پروتکل‌های امنیتی می‌بود اما همراهان و مشاوران رئیس‌جمهور از این پیشنهاد – به هر دلیلی – دریغ کردند. »

در دیدارهای روسای جمهور قبلی یا رهبری از مناطق زلزله‌زده بم یا ورزقان، آنها با مردم همنشین و همکلام می‌شدند و مشکلی هم به وجود نمی‌آمد. تصاویر بازدید روحانی یادآور تصاویر حضور او در روز کارگر در کارخانه سوار بر خودرویش و بدون پیاده شدن از آن بود که همان زمان با اعتراضاتی همراه شد.






انتهای پیام/1404
منبع: روزنامه جوان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان