۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سعد حریری در عربستان همچون یک اسیر بازداشت شده است/ امریکا و اسرائیل در حال توطئه علیه لبنان هستند
کد خبر: ۲۶۸۲۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۴ ساعت: ۱۴:۳۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده آوج و بوئین زهرا در مجلس:

سعد حریری در عربستان همچون یک اسیر بازداشت شده است/ امریکا و اسرائیل در حال توطئه علیه لبنان هستند

نماینده آوج و بوئین زهرا در مجلس گفت: مشکلات داخلی موجب از بین رفتن رژیم دست نشانده‌ی آل سعود شود و حکومت به دست مردم بیفتد چرا که عربستان تنها کشوری است که درآمد نفتی آن برای مسلمان کشی خرج می‌شود.

سعد حریری در عربستان همچون یک اسیر بازداشت شده است/ امریکا و اسرائیل در حال توطئه علیه لبنان هستند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ روح الله بابایی صالح نماینده آوج و بوئین زهرا در مجلس با اشاره به اینکه سعد حریری در کشور ثالث به عنوان یک اسیر بازداشت شده است، اظهار کرد: با توجه به شواهد موجود متن قرائت شده توسط سعد حریری یک متن از پیش نوشته شده حکومت عربستان بوده و نخست وزیر لبنان نقشی جز یک خواننده متن نداشته است.

وی در ادامه افزود: وقتی نخست وزیر یک کشور در مکانی ثالث دستگیر و بازداشت شود و استعفا دهد طبق قوانین آن کشور باید برگردد به کشور خودش و به صورت رسمی با میل شخصی نه با زور و نقشه دشمن استعفا نامه بنویسد.

این نماینده مجلس ادامه داد: دولت لبنان هم خواستار بازگشت سعد حریری و عدم دخالت عربستان در امور داخلی خودش است و هیچ کشوری این اجازه دخالت نمی‌دهد و حق دولت لبنان است که پیگیر نخست وزیرش باشد.

وی با اشاره به حمایت ایران از لبنان گفت: وزارت خارجه کشورمان موضع خوب و قاطعی در برابر این دخالت عربستان در امور داخلی کشور لبنان داشته است چراکه ما همیشه حامی مظلومان هستیم.

بابایی صالح با بیان اینکه این اتفاقات برنامه ریزی شده توسط اسرائیل و امریکاست گفت: همه اتفاقات در منطقه با برنامه ریزی امریکا و اسرائیل است و اجرای آن توسط عربستان و برخی کشورهای فریب خورده است.

نماینده آوج و بوئین زهرا در مجلس خاطرنشان کرد: امریکا برای درآمد زایی و اهداف سیاسی دیگر شلوغی در منطقه ایجاد می‌کنند و به دنبال گاو ماده ای است که شیر آن را بدوشد و عربستان این نقش را برایش بازی می کند و این را باید همه کشورهایی که با امریکا همکاری می‌کنند، بدانند اسرائیل و امریکا دوستی هستند که یک روز رهایشان خواهند کرد.

وی به مشکلات داخلی حکومت آل سعود اشاره کرد و گفت: این مشکلات داخلی موجب از بین رفتن رژیم دست نشانده‌ی آل سعود شود و حکومت به دست مردم بیفتد چرا که عربستان تنها کشوری است که درآمد نفتی آن برای مسلمان کشی خرج می‌شود.
انتهای پیام/2002

منبع: شهر مینو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان