۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۳ کاروان زائر اولی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند
کد خبر: ۲۶۸۲۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۲ ساعت: ۱۲:۳۴ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان:

۳ کاروان زائر اولی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین با اشاره به اعزام ۱۳۵ زائر اولی به مشهد مقدس عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده ۳ کاروان زائر اولی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

۳ کاروان زائر اولی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند
حسنعلی نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به برنامه‌های دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین در دهه آخر ماه صفر اظهار کرد: ارائه کمک هزینه تحصیلی به 1000دانش‌آموز نیازمند و محروم استان و همچنین کمک و رسیدگی به محرومین و توزیع بسته ارزاق در بین ۳۵۵ خانوار در قالب طرح "معین الضعفا" از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته همچنین در قالب طرح معین الضعفا، 5 هزار پرس غذا در شب شهادت امام رضا(ع) در میان نیازمندان و محرومان استان توزیع می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین خاطرنشان کرد: دیدار و سرکشی از 100 بیمار بستری در منزل و بیمارستان‌ها در قالب طرح دارالشفا، دیدار و سرکشی از 10 خانواده ایتام سید رضوی و دیدار با خانواده شهدا به تعداد۷۰خانواده از دیگر اقداماتی است که در دهه آخر ماه صفر انجام می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: برپایی ایستگاه صلواتی، تجلیل از واقفین استانی و محلی، راه‌اندازی 3 کانون خادمیاری محلی و سازمانی و انعقاد قرارداد پروژه عمرانی طرح آبرسانی در دهستان الموت غربی با هدف محرومیت زدایی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

نوروزی تصریح کرد: با توجه به تمهیدات صورت گرفته، کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان و طلاب نیازمند و محروم به تعداد۵۰نفر در قالب طرح "معین الضعفا" اعطا می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اعزام 135 زائر اولی به مشهد مقدس عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده در قالب طرح "مهر درخشان" 3 کاروان زائر اولی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان