۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دستگيري سارقان حرفه اي منزل در شهرستان البرز
کد خبر: ۲۶۸۲۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۲ ساعت: ۱۱:۵۲ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی شهرستان البرز خبرداد:

دستگيري سارقان حرفه اي منزل در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از كشف ۱۳ فقره سرقت منزل و ۱۱ فقره سرقت ساير عناوين با دستگيري دو نفر سارق و يك نفر مالخر در اين شهرستان خبر داد.

دستگيري سارقان حرفه اي منزل در شهرستان البرز
سرهنگ سهراب خسروي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي وقوع سرقت‌هاي متعدد منزل در سطح شهرهاي "محمديه" و "شريفيه"، كارگروه ويژه اي تشكيل و سرقت منزل با بررسي دقيق و ميداني و جغرافياي جرم، وقوع سرقت‌ها مورد بررسي و تجزيه و تحليل قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان البرز تصریح کرد: با ايجاد تدابير كاربردي و با استفاده از منابع و انجام گشت‌هاي مضاعف و استفاده از کارکنان تخصصي پليس آگاهي در گشت‌هاي شبانه، يك سارق در شهر "شريفيه" شناسايي و طی عملیاتی دستگير شد.

وی در ادامه افزود: طي بازجويي‌هاي تخصصي و فني پليسي، سارق به همدستي فردي اعتراف و با هماهنگي مقام قضايي وی نیز طي عمليات غافلگيرانه در مخفیگاهش شناسايي و دستگير شد.

خسروي افزود: متهمان پس از انتقال به پليس آگاهي شهرستان البرز در ادامه تحقيقات فني، به 13 فقره سرقت منزل و 11 فقره سرقت ساير عناوين در شهرهاي محمديه و شريفيه اعتراف و يك نفر مالخر نيز در اين رابطه دستگير شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند از شهروندان درخواست کرد نسبت به تامين امنيت محلات احساس مسئوليت کرده و در صورت مشاهده موارد مشكوك، مراتب را سريعاً از طريق شماره تلفن 110 به پليس گزارش کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان