۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بیش از ۷ هزار دقیقه برنامه ویژه اربعین تولید شد
کد خبر: ۲۶۸۱۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۱ ساعت: ۱۵:۱۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل صداوسیمای قزوین:

بیش از ۷ هزار دقیقه برنامه ویژه اربعین تولید شد

مدیرکل صداوسیمای قزوین گفت: صداوسیمای مرکز قزوین بیش از ۷ هزار و ۶۵۰ دقیقه برنامه با موضوع اربعین پخش کرد.

بیش از ۷ هزار دقیقه برنامه ویژه اربعین تولید شد
ابوالفضل معصومی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین  اظهار کرد: تولید و تأمین سیمای این مرکز ۴ هزار و ۴۴۰ دقیقه برنامه زنده، تولیدی و ارتباط زنده با موضوع اربعین حسینی از تلویزیون پخش نمودند.

وی افزود: تولید و تأمین رادیو قزوین هم در ایام اربعین حسینی هزار و ۲۰۳ دقیقه برنامه با موضوع اربعین حسینی از شبکه ی استانی صدای مرکز قزوین پخش کردند.

این مسئول ابراز کرد: خبر مرکز قزوین نیز علاوه بر پوشش اخبار رویدادهای اربعین و انعکاس ۲۴۸ عنوان خبر مرتبط با اربعین حسینی در رادیو و تلویزیون بیش از ۳۲۹ دقیقه خبر، گزارش خبری و تولیدی با موضوع اربعین از شبکه قزوین پخش کرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین عنوان کرد: شبکه‌های استانی سیما و صدای مرکز قزوین علاوه بر معطوف ساختن رویکرد برنامه‌های روزانه به موضوع اربعین در حوزه ی سیما با برنامه‌های «اربعین»، «پیاده روی اربعین» و «سروش آسمانی» و در حوزه ی صدا هم با برنامه های «اربعین عاشقی»، «چراغ هدایت» و «لحظه‌های آسمانی» مناسبت اربعین حسینی را در شبکه‌های استانی و سراسری منعکس کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: این مرکز در ایام اربعین حسینی علاوه بر پخش زیرنویس، تیزرهای تلویزیونی و همچنین آنونس‌های رادیویی، اهتمام ویژه ای برای انعکاس تجمع عزاداران حسینی استان در شبکه‌های مختلف تلویزیونی داشت که در روز اربعین حسینی عزاداری‌های مردمی را در شهرهای آوج، الوند و تپه نورالشهداء بصورت زنده منعکس کرد.

معصومی فر اضافه کرد: گروه های فنی، تولید سیما، صدا و خبر مرکز قزوین هم از ۱۱ آبان ماه در عراق مستقر شدند که بیش از هزار و ۶۷۸ دقیقه گزارش وارتباط زنده از پیاده روی اربعین برای مخاطبان شبکه های بین المللی، ملی و استانی ارسال و پخش کردند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان