۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین روزانه ۲هزار وعده غذایی بین زائران اربعین توزیع می شود
کد خبر: ۲۶۸۰۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۸ ساعت: ۱۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مسوول موکب سیدالشهدای قزوین در نجف اشرف:

روزانه ۲هزار وعده غذایی بین زائران اربعین توزیع می شود

مسوول موکب سیدالشهدای قزوین در نجف اشرف گفت: روزانه بین ۲هزار وعده صبحانه، ناهار و شام بین زائران داخل وخارج از موکب توزیع می‌شود.

روزانه ۲هزار وعده غذایی بین زائران اربعین توزیع می شود
محمد خورشیدی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ اظهار کرد: روزانه بین ۸۰۰ الی ۸۵۰ نفر زائران اعم از بانوان و آقایان را در موکب سیدالشهدا پذیرش داریم.

وی افزود: توزیع روزانه بین ۲هزار وعده صبحانه، ناهار و شام به تمام زائران داخل وخارج از موکب و برگزاری مراسم‌های سخنرانی و عزاداری با حضور سخنرانان و مداحان کشوری به مدت ۵ شب از جمله برنامه های فرهنگی موکب سیدالشهدا در ایام اربعین بوده است.

مسوول موکب سیدالشهدای ستادمردمی اربعین استان قزوین در نجف عنوان کرد: در موکب سیدالشهدای نجف اشرف، پذیرش و اسکان زائران اربعین به دو صورت پذیرش عمومی و پذیرش فعالان و هیات های فرهنگی انجام می شود.

خورشیدی تصریح کرد: به منظور ایجاد نظم بیشتر مراسم های مردمی، کارت پذیرش به زائران ارائه می شود و زائران برای ورود و خروج به موکب، از این کارت استفاده می کنند.
وی اضافه کرد: مدت زمان اسکان زائران در موکب سیدالشهدای نجف را نمی توان پیش بینی کرد و تلاش داریم تا اسکان و پذیرایی تا دو روز بعد از اربعین ادامه داشته باشد.
انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان