۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین پیاده‌روی اربعین بستر مهمی برای ایجاد وحدت است
کد خبر: ۲۶۸۰۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۷ ساعت: ۱۴:۱۱ ↗ لینک کوتاه

عضو شورای شهر قزوین:

پیاده‌روی اربعین بستر مهمی برای ایجاد وحدت است

عضو شورای شهر قزوین با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین بستر مهمی برای ایجاد وحدت است، گفت: امروز دشمن رو به جنگ نرم آورده که با فتنه و تفرقه همراه است و اربعین بهترین بستر برای نابودی فتنه کبیر دشمنان است.

پیاده‌روی اربعین بستر مهمی برای ایجاد وحدت است
محسن حق شناس در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی صبح قزوین به کربلا با اشاره به ضرورت حضور مردم و مسئولان در پیاده‌روی اربعین اظهارکرد: حادثه عاشورا یکی از بهترین حربه‌هاست؛ برای اینکه بتوانیم با سخت افزار جنگ دشمن مقابله کنیم.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس هرگاه روضه امام حسین(ع) برای رزمندگان اسلام خوانده می‌شد، شور و نشاط معنوی خارج از وصفی در میان رزمندگان ایجاد شده و پیروزهای بی‌شماری را نصیب ما می‌کرد.

عضو شورای شهر قزوین و فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: امروز دشمن رو به جنگ نرم آورده است؛ که با فتنه و تفرقه همراه است و اربعین بهترین بستر برای نابودی این فتنه کبیر دشمنان است.

وی در ادامه تصریح کرد: حضور در جمع شرکت کنندگان پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) توفیق بزرگی است و وقتی فردی به عنوان یک مسلمان در این جریان حاضر می‌شود؛ همچون قطره‌ای است که به یک اقیانوس وصل شده‌ و صاحب ارزش شده است.

حق شناس با بیان اینکه پیاده روی اربعین بستر مهمی برای ایجاد وحدت است، عنوان کرد: هریک از ما دارای تکالیفی هستیم؛ کسانیکه فرصت دارند باید در پیاده‌روی اربیعن شرکت کنند و در غیر این صورت باید به انواع و اشکال مختلف از این جریان حمایت کنند؛ ضمن اینکه باید مراقب بود و موضوعاتی را مطرح نکرد که شائبه اختلاف و تفرقه و جناح بندی ایجاد شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان