۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۲۴ کارگاه رایگان مهارت‌های زندگی در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۶۸۰۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۷ ساعت: ۱۳:۳۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری:

۲۴ کارگاه رایگان مهارت‌های زندگی در قزوین برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: تا پایان امسال ۲۴ کارگاه رایگان مهارت‌های زندگی با هدف داشتن زندگی بهتر و سالم‌تردر فرهنگسرا بانو حضرت زهرا(س) قزوین برگزار می‌شود.

 ۲۴ کارگاه رایگان مهارت‌های زندگی در قزوین برگزار می‌شود
سعید وزیری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: سلسله کارگاه‌های مهارت‌های زندگی جمعه‌ها ساعت 9 تا 12 ظهر در فرهنگسرا بانو حضرت زهرا(س) این سازمان در حال برگزاری است که تاکنون دو کارگاه با عناوین «نقش باور در زندگی و کار» و «قدرت نه گفتن و تغییر رفتارهای غلط اجتماعی» برگزار شده است.

وی افزود: مهارت‌ها قابل آموختن و قابل ارتقاء هستند و از طريق اين آموزش مي‌توان كيفيت زندگي فردي و اجتماعي را بهبود بخشيد.

وزیری نژاد خاطرنشان کرد:سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین اهدافی چون بهبود و ارتقای سلامت شهری با توسعه رویکرد شهر سالم، بهبود کیفیت زندگی و رضایتمندی شهروندان با تاکید بر توسعه آموزش‌های همگانی را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: شهروندان قزوینی می‌توانند برای حضور در این کارگاه‌ها که به صورت رایگان برگزار می‌شود به نشانی بلواردانشگاه بین الملل امام (ره)، بالاترازاستانداری،جنب بوستان هشت بهشت مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33678958 تماس بگیرند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان