۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین راه اندازی خانه جوان استان با اعتباری حدود ۲۰۰ میلیون تومان
کد خبر: ۲۶۸۰۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۷ ساعت: ۱۳:۱۱ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اعلام کرد:

راه اندازی خانه جوان استان با اعتباری حدود ۲۰۰ میلیون تومان

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: خانه جوان استان قزوین در ساختمانی به مساحت ۶۰۰ مترمربع راه اندازی شده و به منظور انجام تغییرات مذکور حدود ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

راه اندازی خانه جوان استان با اعتباری حدود ۲۰۰ میلیون تومان
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، مهران قاسمی در مراسم افتتاح خانه جوان استان که ظهر امروز با حضور معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر60 تشکل مردم نهاد دارای مجوز رسمی در استان قزوین فعال است که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند.

وی با اشاره به برخی از حوزه های فعالیت سازمان های مردم نهاد استان قزوین افزود: اعتقادی، مذهبی، پژوهشی، ورزشی، تاریخ شفاهی، زنان و میراث فرهنگی از جمله رشته هایی است که سازمان های مدم نهاد استان در این زمینه ها فعالیت می کنند.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین عنوان کرد: با توجه به فعالیت مطلوب سازمان های مردم نهاد استان به ویژه سازمان های مردم نهاد مرتبط با حوزه جوانان، اقدامات لازم برای راه اندازی خانه جوان استان در دستورکار اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین قرار گرفت.
قاسمی تصریح کرد: در این راستا یکی از ساختمان های متعلق به اداره کل ورزش و جوانان با انجام یک سری تعمیرات و افزودن تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی خانه جوان انتخاب شد.

وی گفت: خانه جوان استان قزوین در ساختمانی به مساحت 600 مترمربع راه اندازی شده و به منظور انجام تغییرات مذکور حدود 200 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین خاطرنشان کرد: این مکان از این پس به نوعی پاتوق تشکل های مردم نهاد حوزه جوانان استان است که اعضای این تشکل ها می توانند برای هم افزایی و ارائه ایده های خود به مدیران دستگاه های اجرایی دولتی از آن استفاده کنند.

قاسمی یادآور شد: امید است مدیران دستگاه های اجرایی استان از ایده های جوانانی که در قالب سازمان های مردم نهاد فعالیت می کنند، برای رفع مشکلات استفاده استفاده کنند.

پایان پیام/ 9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان