۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین وزارت ورزش و جوانان به تنهایی نمی‌تواند مشکل اشتغال جوانان را حل کند/ راه اندازی ۴۵خانه جوان در سطح کشور
کد خبر: ۲۶۸۰۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۷ ساعت: ۱۲:۵ ↗ لینک کوتاه

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

وزارت ورزش و جوانان به تنهایی نمی‌تواند مشکل اشتغال جوانان را حل کند/ راه اندازی ۴۵خانه جوان در سطح کشور

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: اشتغال موضوعی نیست که وزارت ورزش و جوانان به تنهایی بتواند برای جوانان حل کند.

وزارت ورزش و جوانان به تنهایی نمی‌تواند مشکل اشتغال جوانان را حل کند/ راه اندازی ۴۵خانه جوان در سطح کشور
به گزارش خبرنگار اجتماعی، صبح قزوین ، محمدمهدی تندگویان پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه افتتاح خانه جوان استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سعی داریم تا پایان دولت دوازدهم در تمام استانها و شهرستانهای کشور خانه جوان راه اندازی کنیم.

وی افزود: خانه‌های جوان مراکزی برای ساماندهی تشکل‌های مردم نهادی است که در حوزه جوانان فعالیت می کنند و تاکنون ۴۵خانه جوان در سطح کشور راه اندازی شده است.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد:جوانان برای برنامه ریزی و هماهنگی جهت انجام برنامه ها نیاز به پایگاه دارند بنابراین راه اندازی مکان هایی مانند خانه جوان بسیار حایزاهمیت است.

تندگویان ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان در این بین نقش حمایتی ایفا کرده و سعی می کند از برنامه های و فعالیت های جوانان حداکثر حمایت را داشته باشد.

وی عنوان کرد: دیدگاه ما این است که جوانان نقش دولت یار را برای سازمانها و نهادهای دولتی ایفا می کنند و می توانند خدمات خوبی به دستگاه های اجرایی دولتی ارایه داده و کمک حال دولت در اجرای برنامه ها باشند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: تلاش می کنیم تا پایان کار دولت به یک سطح مناسب دست پیدا کرده و در روستاها هم خانه جوان داشته باشیم.

تندگویان گفت: در حوزه اشتغال و مسکن جوانان نقش وزارت ورزش و جوانان پیگیری موضوعات مرتبط با این قشر از افراد جامعه است و سعی می کند مطالبات جوانان را از سایر دستگاه‌های اجرایی پیگیری کند.

وی بیان کرد: اشتغال موضوعی نیست که وزارت ورزش و جوانان به تنهایی بتواند برای جوانان حل کند بلکه باید هماهنگی های لازم را انجام دهد تا از اعتبارانی که به همه وزارتخانه‌ها اختصاص می یابد برای رفع دغدغه‌های جوانان استفاده کند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در ستادهای ساماندهی امور جوانان در استان‌های مختلف کشور پیگیر موضوعاتی هستیم که از سوی شورای عالی جوانان مطرح می شود.

تندگویان اظهار داشت: از تمام سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم کمک کنند تا اعتبارات مختص جوانان در این حوزه هزینه شود.

پایان پیام/ 9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان