۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دادگستری قزوین رتبه پنجم کشور را کسب کرد
کد خبر: ۲۶۷۹۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون رئیس کل دادگستری استان قزوین:

دادگستری قزوین رتبه پنجم کشور را کسب کرد

معاون رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: بهمن ماه سال ۹۲ میانگین امتیاز کل دادگستری با افزایش یک هزار و ۹۶۴ رقمی به پنج هزار و ۴۷۲ رسیده در نتیجه رتبه قضایی استان در بین تمامی استان های کشور پنجم شده است.

دادگستری قزوین رتبه پنجم کشور را کسب کرد
به گزارش صبح قزوین، مصطفی عبدالکریمی در شورای معاونین و روسای حوزه های قضایی و دادستان های استان که در سالن جلسات دادسرای قزوین برگزار شد، بیان داشت: برنامه ها و اهداف پیش بینی شده برای دادگستری استان قزوین بر محورهایی همچون کاهش موجودی پرونده ها، افزایش رسیدگی ها، کاهش زمان رسیدگی و اتقان آراء بوده است که همه اینها باید در نهایت به افزایش امتیازها منجر شود.
وی ادامه داد: طی سال 92 قریب به اتفاق تمام دوره های قضایی که مصوب شده بود، به اجرا درآمد.
معاون رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: در سال 93 برنامه های آموزشی به نسبت قانون مجازات اسلامی استمرار خواهد داشت و برنامه های آموزشی آئین دادرسی کیفری نیز اجرا خواهد شد.
وی تصریح کرد: میانگین امتیاز اداری دادگستری کل استان قزوین در اسفند ماه سال 90 برابر با عدد دو هزار و 318 بود که استان قزوین در رتبه دوم کشوری قرار داشت؛ در حالی که در بهمن ماه سال 92 میانگین امتیاز اداری با یک هزار و 325 امتیاز افزایش به سه هزار و 643 رسیده که رتبه اداری استان قزوین در بین تمامی استان های کشور پنجم شده است.
عبدالکریمی توضیح داد: میانگین امتیاز قضایی دادگستری کل استان قزوین در اسفند ماه سال 90 برابر با یک هزار و 189 بوده است که رتبه چهارم کشوری را داشتیم، در حالی که در بهمن ماه سال 92 میانگین امتیاز قضایی با 639 رقم افزایش به یک هزار و 828 رسیده در نتیجه رتبه قضایی استان در بین تمامی استان ها نهم شده است.
وی یادآور شد: همچنین میانگین امتیاز کل دادگستری در اسفند ماه سال 90 برابر با سه هزار و 508 بوده که استان قزوین در رتبه اول کشوری قرار داشت، در بهمن ماه سال 92 میانگین امتیاز کل دادگستری با افزایش یک هزار و 964 رقمی به پنج هزار و 472 رسیده در نتیجه رتبه قضایی استان در بین تمامی استان های کشور پنجم شده است.
منبع: روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان