۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین رستمی; به دنبال گرین کارت نیستم
کد خبر: ۲۶۷۹۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۵ ساعت: ۱۲:۱۲ ↗ لینک کوتاه

ملی پوش وزنه برداری:

رستمی; به دنبال گرین کارت نیستم

ملی پوش وزنه برداری گفت: به دنبال دریافت گرین کارت آمریکا نیستم و بعد از مسابقات جهانی به کشورم ایران باز خواهم گشت.

رستمی; به دنبال گرین کارت نیستم
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ؛ کیانوش رستمی که این روزها کار دریافت ویزای سفر به آمریکایش برای حضور در مسابقات جهانی وزنه برداری به مشکل خورده است در گفت‌وگو با سایت insidethegames صحبت‌هایی را در این خصوص مطرح کرد.

رستمی گفت: من متوجه این موارد نمی‌شوم. آنها (مسئولان سفارت آمریکا) به می گویند باید منتظر بمانم، اما چیزی را توضیح نمی دهند. به آنها نشان دادم که در داخل کشورم 2 میلیون دلار سرمایه دارم و گفتم بهترین و مشهور ترین وزنه بردار جهان و رکورد دار آن هستم. من به دنبال دریافت گرین کارت نیستم و نمی‌دانم مشکل چیست. آیا این ترس دارد؟ افتخار می‌کنم که ایرانی هستم و می‌خواهم پس از مسابقات به کشورم بازگردم.

وی ادامه داد: آنها می‌گویند همه چیز اوکی است و چیز بیشتری نیاز نداریم. ما به تو جواب خواهیم داد و باید صبر کنی، اما من گفتم 25 روز دیگر مسابقه دارم و می‌خواهم در رقابت‌های جهانی شرکت کنم.

رستمی که اصلیتی کرد دارد و بدون مربی تمرین می‌‌کند، می‌گوید: من ایران را دوست دارم و ما خیلی به شهیدان و جانبازان بدهکاریم. من در مسابقات جهانی تنها به کسب مدال طلا و رکورد زنی فکر می‌کنم. البته برای من رکوردشکنی اهمیت بیشتری نسبت به کسب طلا دارد، چون کسب طلا همیشه زیبا نیست.

همچنین فیل اندروز، مدیر اجرایی فدراسیون وزنه برداری آمریکا هم در این باره گفت: ما از طریق وزارت خارجه هر روز پیگیر این موضوع هستیم تا ورزشکارانی که در زمان کافی برای دریافت ویزا اقدام کرده‌اند فرصت حضور در مسابقات جهانی را داشته باشند.

ملی پوش وزنه برداری کشورمان همچنین گفت: من هیچ مشکلی با فدراسیون وزنه برداری ایران ندارم، اما تمریناتم با سایر ورزشکاران فرق دارد و من برای خودم تمرین می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان