۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مبارزه با آمریکا ادامه دارد/ مستضعفین عالم بدانند تنها نیستند
کد خبر: ۲۶۷۸۶۲ نویسنده: فرزانه مهدی پور تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۴ ساعت: ۱۵:۳۲ ↗ لینک کوتاه

صبح قزوین گزارش می‌دهد؛

مبارزه با آمریکا ادامه دارد/ مستضعفین عالم بدانند تنها نیستند

حضور دانش آموزان و دانشجویان در مراسم یوم الله ۱۳ آبان پیام‌های روشنی را به دشمن می‌دهد چراکه آینده‌سازان ایران اسلامی هیچگاه مستضعفان عالم را تنها نمی‌گذارند.

مبارزه با آمریکا ادامه دارد/ مستضعفین عالم بدانند تنها نیستند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ،___ فرزانه مهدی پور.

مراسم ضد استکباری راهپیمایی ۱۳ آبان روز گذشته (یکشنبه) با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان و جمعی از مسئولان در خیابان شهدا قزوین با فریاد مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا برگزار شد.

هرساله پیر و جوان، زن و مرد، کارمند و کارگر، دانشجو و دانش آموز در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت کرده و نشان می‌دهند که دلبسته به ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی هستند.

حضور دانش آموزان و دانشجویان در مراسم یوم الله ۱۳ آبان پیام‌های روشنی را به دشمن می‌دهد که آینده سازان ایران اسلامی هیچگاه دست از اصول انقلاب و نظام نخواهند کشید.

به همین مناسبت به سراغ تعدادی از مردم حاضر در راهپیمایی رفتیم؛ گفت‌وگوی خبرنگار سیاسی صبح قزوین را که علت حضور آنها را جویا شده است در ادامه می‌خوانیم:

مادری که دست در دست کودک 6ساله خود در راهپیمایی 13 آبان شرکت کرده بود درباره علت حضور خود می‌گوید: در این تجمع عظیم به همراه فرزند خود شرکت کردم تا مشت محکمی در دهان یاوه گویانی بکوبم که می‌خواهند ارزش‌های اسلام و انقلاب را خدشه‌دار کنند.

وی ادامه می‌دهد: ما تا حضور امام زمان(عج) به اسکتبار ستیزی خود ادامه خواهیم داد و دست از آرمان‌های انقلاب خود نخواهیم کشید زیرا ظلم ستیزی فرهنگ دینی و اخلاقی ما ایرانی‌ها است و همیشه در صحنه حاضر خواهیم بود و با اسکتبار جهانی مبارزه خواهیم کرد.

معاون پرورشی یکی از مدارس دخترانه استان قزوین علت حضور خود را اینگونه بیان می‌کند: ما هرساله به دلیل مبارزه با اسکتبار جهانی و امر ولی فقیه در این تجمع عظیم و مردمی در یوم الله 13 آبان به همراه دانش آموزان و اعضای انجمن اولیا و مربیان شرکت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنی ما با امریکا به پایان نخواهد رسید؛ اظهار داشت: امریکا کفر و باطل است و دشمنی ما با آنها به پایان نخواهد رسید زیرا ما هیچگاه حاضر نیستیم اصول انقلابی و دینی خود را نادیده بگیریم و همیشه مدافع حق خواهیم بود.

این معاون پرورشی در ادامه می افزاید: یاری مظلومین وظیفه هر مسلمانی است که در دین خدا به آن سفارش شده است و ما تا جان در بدن داریم برای دفاع از دین و ارزش‌های دینی خود در میدان هستیم تا به امریکا که سردسته کفر و اسکتبار است ثابت کنیم ما همیشه استوارانه برای دفاع ایستاده‌ایم.

دانش آموز 15 ساله‌ای که پلاکارد "مرگ بر امریکا" را در دست داشت؛ عنوان می‌کند: ما در راهپیمایی 13آبان حضور پیدا کردیم تا به اسکتبار جهانی بگوییم راه حسین فهمیده را ادامه خواهیم داد و ما دانش آموزان نسل جدید نیز برای دفاع از ارزش‌های خود مبارزه می‌کنیم.

این دانش آموز درمورد پلاکاردی که در دست داشت؛ می‌گوید: منظور از شعار" مرگ بر آمریکا" ، نظام سیاسی و سیاست‌هایی است که از سوی حکومت و دولت آمریکا، در دنیا اعمال می شود؛ دولتی که روح استکباری و خوی فرعونی آن بر کشورهای بسیاری سایه انداخته است.

دانش آموز دیگری اظهار داشت: بدعهدی‌های آمریکا باعث شد تا بار دیگر به همگان ثابت شود که امریکا قابل اعتماد نیست و به دلیل این بدعهدی‌ها هیچگاه صلحی بین ایران و امریکا به وجود نخواهد آمد زیرا معتقدیم که امریکا شیطانی بزرگ است.

یکی از فرماندهان حوزه مقاومت بسیج می‌گوید: تا زمانی که آمریکا دشمنی و عداوت خود را با ملت ایران ادامه دهد و همچنان علیه ایران توطئه چینی کند دشمنی ما با آنان ادامه خواهد داشت و به مبارزه خود با استکبار جهانی ادامه می‌دهیم.

وی اضافه می‌کند: ایران کشوری مستقل است و هیچگاه از سیاست‌های آمریکا تبعیت نخواهد کرد و ما وظیفه داریم برای حفظ استقلال کشور با تمام توان به مبارزه ادامه دهیم و روز به روز بر قدرت جهانی خود بیافزاییم.

این فرمانده بسیج درباره شعار مرگ بر آمریکا اینگونه بیان می‌کند: این شعار در واقع، یک هشدار و بیدارباش دائمی جهت آگاهی در مقابل توطئه‌های دائمی آمریکا، در قبال ملت مسلمان و آزاده ایران است و تنفر از کفار و مستکبران را اعلام می‌کند و ما به تبعیت از سخنان رهبر معظم انقلاب این شعار را هرساله محکم‌تر و همراه با دیگر اقشار مختلف مردم فریاد می‌زنیم.

دانشجویی که در راهپیمایی روز 13 آبان حضور پیدا کرده بود می‌گوید: ما آمده‌ایم تا ثابت کنیم جامعه دانشجویی دارای فهم و درک بالایی است و دشمن کشور خود را می‌شناسد و تا پای جان حاضر است با دشمن کشور، ملت و دین خود مبارزه کند.

این دانشجو در ادامه می افزاید: دشمنی با امریکا به پایان نمی‌رسد مگر اینکه امریکا بخواهد از مواضع باطل خود چشم‌پوشی کند و ما شعار مرگ بر امریکا را همچنان فریاد می‌زنیم تا امریکا بداند مردمی هستند که با ظلم و دیدگاه برده‌پروری او مخالف هستند و در این راه با او مقابله خواهند کرد و مستضعفین نیز بدانند که هرگز تنها نیستند.

یکی از روحانیون حاضر در این تجمع حماسه آفرین با اشاره به ظلم ستیزی؛ که یکی از ویژگی‌های اعتقادی دین ما است؛ اظهار داشت: همواره انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب در جبهه مستضعفین عالم هستند که این جبهه در مقابل مستکبرین است.

وی ادامه می‌دهد: این شعار مرگ بر امریکا اکنون در راستای منافع ملی و حفظ حیثیت ملی و اعتقادی و انسانی ماست و بر آن تأکید می کنیم؛ ولی لازم است بکوشیم که مخالفت با استکبار آمریکا، در حد شعار و سیاست باقی نماند و به آن عمل کنیم و در این راه برای پیشرفت و مبارزه با اسکتبار بکوشیم.

انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان