۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین شعار"مرگ بر آمریکا" فریاد علیه سیاست‌های غلط آمریکا است
کد خبر: ۲۶۷۸۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۴ ساعت: ۱۴:۳۳ ↗ لینک کوتاه

عضو شوراي اسلامي شهر قزوين:

شعار"مرگ بر آمریکا" فریاد علیه سیاست‌های غلط آمریکا است

عضور شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شعار مرگ بر آمریکا، شعار مرگ بر سیاست‌های غلطی است که امریکا بر منطقه حاکم کرده است.

شعار"مرگ بر آمریکا" فریاد علیه سیاست‌های غلط آمریکا است
احد چگینی، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین درباره اهمیت روز سیزدهم آبان گفت: مناسبت 13 آبان یک مناسبت تاریخی در نظام جمهوری اسلامی است که اوج آزادی و حریت انقلابیون را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: دانشجویان و دانش آموزان در سال 58 هوشمندی و درایت خود را به تمام جهان نشان دادند و سرزمین جاسوسی کشوری را فتح کردند که در دنیا اوج قدرت و اعتبار بود.

چگینی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی بر مبنای آزادگی شکل گرفته است و این مبنا سرلوحه‌ی تمام کارهای ما است و زمانی که شعار" نه شرقی، نه غربی جمهوری اسلامی" را سرمی‌دهیم بدین معناست که به کسی وابستگی نداریم و تنها به خودمان متکی هستیم.

این مسئول با بیان اینکه تا زمانی که ما بر مواضع خود استوار ایستاده باشیم آمریکا دشمن ما است؛ اظهار کرد: من بر این امر معتقدم؛ تا مادامی که ما بر اصول و مواضع خود پافشاری کنیم و بر آنها پایبند باشیم دشمنی آمریکا و دیگر عوامل استکبار با ما نیز ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: دشمنی ما با امریکا بازه زمانی خاصی ندارد و این دشمنی از سالیان گذشته استمرار داشته و بسیار عمیق است و آنها سعی دارند که منافع ملی ما را به مخاطره بیندازنند و ما را تهدید کنند.

چگینی اضافه کرد: ما اگر امروز در سوریه می‌جنگیم به دلیل دفاع از منافع ملی کشور خودمان است چراکه امریکا سعی دارد از طریق کشورهای همسایه ما را تهدید کند و کشورمان را مورد هجوم قرار دهد.

این مسئول اذعان کرد: جمهوری اسلامی راه نجات تمامی جهانیان است و ما اگر خودمان بر این امر اعتقاد داشته باشیم؛ بر مبنای آموزه‌های دینی و حکومت ولایت فقیه قدم برمی‌داریم و ما اگر این آموزه‌های دینی را اساس کار خود قرار ندهیم به بیراهه خواهیم رفت.

وی در ادامه افزود: تا زمانی که ما در مسیر ولایت قدم برداریم امریکا دشمن ما است و این کینه و دشمنی ادامه دارد و آنها کوتاه نخواهند آمد و ما نیز دست از مواضع خود برنمی‌داریم و امریکا هیچگاه قابل اعتماد نخواهد بود و همیشه شیطانی بزرگ است.

این مسئول درباره چرایی سر دادن شعار "مرگ بر آمریکا" بعد از گذشت حدود 4 دهه از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا، شعار مرگ بر سیاست‌های غلطی است که امریکا بر منطقه حاکم کرده است.

چگینی در ادامه گفت: این شعار، مرگ بر سیاست‌مداران آمریکایی است که می‌خواهند دنیا را به سمت برده‌پروری سوق دهند و انقلاب اسلامی به ما آموخته که اگر نوکر کشورهای بیگانه باشیم هرگونه دلت و خواری را باید بپذیریم.

وی در پایان افزود: ذات و فلسفه انقلاب و جمهوری اسلامی عزت نفس؛ آزادی و آزادگی است و ما هرگز تن به ذلت نخواهیم داد.

انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان