۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین وزش باد و رگبار باران مهمان روزهای آتی استان
کد خبر: ۲۶۷۷۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره پیش‌بینی، اعلام کرد:

وزش باد و رگبار باران مهمان روزهای آتی استان

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان قزوین گفت: با عبور امواج ناپایدار از منطقه برای روز دوشنه علاوه بر افزایش ابر در پاره‌ای از مناطق رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وزش باد و رگبار باران مهمان روزهای آتی استان
ندا مشاطان رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، درباره وضعیت جوی استان طی روزهای آینده اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی امروز (شنبه) به دلیل گذر امواج ناپایدار در بعضی ساعات شاهد بارش باران و گاهی رعد و برق و وزش باد بوده‌ایم.

وی در ادامه افزود: فردا (یکشنبه) وضعیت جوی نسبتا پایدار خواهد بود و برای دوشنبه مجددا در ساعات بعدازظهر و شب با عبور امواج ناپایدار از منطقه علاوه بر افزایش ابر در پاره‌ای از منطقه رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی قزوین بیان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه دما مربوط به منطقه سیردان با 4 درجه سانتی گراد و بیشینه دما مربوط به بویین زهرا و آبیک با 22 درجه سانتی گراد بوده است.

مشاطان خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های هواشناسی در شبانه روز گذشته بارش‌های استان را ثبت کرده‌اند که بیشترین میزان بارش متعلق به شهر قزوین بوده است.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان