۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دولتمردان آمریکا سزاوار شعار "مرگ بر آمریکا" هستند
کد خبر: ۲۶۷۷۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۳ ساعت: ۱۶:۵۸ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین:

دولتمردان آمریکا سزاوار شعار "مرگ بر آمریکا" هستند

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین اظهار کرد: دولتمردان و سیاستمداران آمریکایی با جنایت‌هایی که در سطوح بین‌المللی انجام داد‌ه‌اند سزاوار شعار "مرگ بر آمریکا" هستند.

دولتمردان آمریکا سزاوار شعار "مرگ بر آمریکا" هستند
مهدی برزگر، مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در حاشیه راهپیمایی سیزده آبان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین درباره چرایی سر دادن شعار "مرگ بر آمریکا" بعد از گذشت حدود 4 دهه از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا برگرفته از اعتقادات ما است و این شعار به معنای مرگ بر شیاطین، مرگ بر بدعهدان و مرگ بر کسانی است که در ترور هفده هزار شهید، 52 کودتا، 8 سال جنگ تحمیلی و ترور شهدای هسته‌ای مداخله داشته‌اند.

وی بیان کرد: نفرت از آمریکا و خصومت‌ورزی این کشور در ملت ما ریشه دارد و ده‌ها سال آمریکایی ها به ملت ایران ظلم کردند؛ دولت و سیاست‌مداران آمریکا جنایت های بزرگی را در این سال‌ها مرتکب شده‌اند.

این مسئول ادامه داد: امریکایی‌ها در مقابل این جنایات خود نه تنها از ملت ایران عذرخواهی نکردند بلکه به خلبان هواپیمای مسافربری که ایران را مورد اصابت قرار داده بود مدال افتخار اهدا کردند و چنین افرادی سزاوار شنیدن شعار "مرگ بر امریکا" هستند.

مسئول بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه اسکتبار ستیزی، ذات درونی انقلاب اسلامی است؛ ابراز کرد: شعار مرگ بر آمریکا به معنای مرگ بر سیاست، دشمنی و خباثت آمریکایی‌ها است و این شعار نمایانگر این است که استکبار ستیزی، ذات انقلاب اسلامی است و ما اگر هم اکنون با اسکتبار مبارزه نکنیم فلسفه و ذات انقلاب اسلامی را زیر سوال برده‌ایم.

برزگر علت حضور خود را در بین دانش آموزان و دانشجویان اینگونه عنوان کرد: وظیفه ما این است که همسنگران نسل جوان در روز ملی مبارزه با اسکتبار جهانی باشیم.

وی اذعان کرد: حضور امروز دانش آموزان، دانشجویان و امت حزب الله به مناسبت سیزده آبان در نقاط مختلف کشور به این علت است که بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و راه شهدا تجدید میثاق کنیم.

این مسئول در ادامه افزود: وظیفه ما این است که وحدت، صمیمیت و یکپارچگی ملت خود را در معرض دید جهانیان قرار دهیم و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بکوبیم؛ نشان دهیم که ترامپ و دیگر عوامل اسکتبار نمی‌توانند با رجزخوانی و یاوه‌گویی بین وحدت و یکپارچگی ملت، دولت و نظام شکاف ایجاد کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان خاطر نشان کرد: آمریکا از سیزده آبان ماه سال 43 با تبعید امام خمینی(ره)، سیزده آبان سال 57 با کشتار دانش آموزان در دانشگاه تهران و سیزده آبان سال 58 با تسخیر لانه جاسوسی امریکا روحیه و نیت پلید و شیطانی خود را برای ما آشکار کرد.

برزگر با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص دشمنی آمریکا و خوشبین نبودن مقام معظم رهبری نسبت به مذاکرات با آمریکا، اضافه کرد: دولت مردان ما بدون توجه به این سخنان 4 سال از تمام توان خود در این مذاکرات استفاده کردند تا شاید فرصتی بدست آید ولی آمریکایی‌ها بار دیگر به ملت ایران نشان دادند که قابل اعتماد نیستند.

وی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت: بدعهدی آمریکایی‌ها باعث شد 4 سال زحمت دولت‌مردان ما به ثمر نرسد و نتیجه‌ای نداشته باشد و از اینکه باردیگر حقانیت سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر همگان و حتی دولت مردان اثبات شد، خوشحال هستیم.

این مسئول در پایان بیان کرد: امیدواریم در این 4 سال آینده دولت‌مردان ما با تکیه بر تولید داخلی ، اعتماد به جوانان و محور قرار دادن اقتصاد مقاومتی در راستای برطرف کردن مشکلات صنعت، کشاورزی، ازدواج و اشتغال جوانان گام بردارند تا بتوانیم قدردان این جوانان همیشه حاضر در صحنه باشیم.

انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان