۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین رهبری در جبهه‌ی مبارزه با منافقان و استکبار جهانی پیشتاز هستند/ برخی به بهانه پیشی نگرفتن از رهبری، خود را از میدان مبارزه عقب می‌کشند
کد خبر: ۲۶۷۷۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۳ ساعت: ۱۲:۴۶ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین

رهبری در جبهه‌ی مبارزه با منافقان و استکبار جهانی پیشتاز هستند/ برخی به بهانه پیشی نگرفتن از رهبری، خود را از میدان مبارزه عقب می‌کشند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار معاون بسیج مستضعفان کشور گفت: رهبر معظم انقلاب در جبهه‌ی مبارزه با منافقان و استکبار جهانی پیشتاز هستند.

رهبری در جبهه‌ی مبارزه با منافقان و استکبار جهانی پیشتاز هستند/ برخی به بهانه پیشی نگرفتن از رهبری، خود را از میدان مبارزه عقب می‌کشند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج مستضعفان کشور اظهار کرد: امروز رهبر معظم انقلاب پرچم‌دار مبارزه با منافقان و مبارزه با استکبار جهانی هستند و در این میدان جلوتر از همه حرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: متأسفانه خیلی‌ها با این بهانه که ما نباید از رهبری جلوتر حرکت کنیم، خود را از سنگرهای مبارزه علیه جبهه استکبار و منافقان عقب کشیده‌اند، در حالی که در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان جلوتر از امام راحل حرکت می‌کردند.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه برخی‌ها با صداقت، شور و نشاط به میدان مبارزه می‌آیند اما نتیجه ملموسی نمی‌گیرند و پس از مدتی از مسیر خارج می‌شوند، افزود: اگر کارها و برنامه‌ها را با نقشه‌های انسانی ریل‌گذاری کنیم، کارها نتایج ملموسی نخواهند داشت اما اگر با نقشه الهی و دینی برنامه‌ریزی و ریل‌گذاری کنیم، دغدغه‌های رهبری محقق خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: اگر بصیرت در جامعه ارتقا پیدا کند و همه قرآن و اهل بیت (ع) را معیار کارها قرار دهیم، هماهنگی و هم‌افزایی به وجود می‌آید.

گفتنی است حجت‌الاسلام‌والمسلمین محرابی برای شرکت و سخنرانی در راهپیمایی ضد استکباری دانش‌آموزان و دانشجویان به قزوین سفر کرده است.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان