۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین تسخیر لانه جاسوسی زمینه ساز نابودی قدرت پوشالی امریکا شد
کد خبر: ۲۶۷۷۴۵ نویسنده: سردار مهدی محمودی تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۳ ساعت: ۱۰:۴۹ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین:

تسخیر لانه جاسوسی زمینه ساز نابودی قدرت پوشالی امریکا شد

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: حرکت عظیم ۱۳ آبان سال ۵۸ اساس تزلزل دولت آمریکا و زمینه از بین رفتن قدرت پوشالی آنها شد.

تسخیر لانه جاسوسی زمینه ساز نابودی قدرت پوشالی امریکا شد
سردار مهدی محمودی در حاشیه مراسم تجمع ۱۳ آبان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: این روز بیانگر چند هدف بزرگ است که باید آنها را مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود:۱۳ آبان نماد روحیه استکباری امریکا و نماد یک حقیقت تلخ و بزرگ به نام کاپیتولاسیون است.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: در 13 آبان سال 1343 فریاد آزادیخواهی امام که از عِرق مسلمانی برمی‌خواست چهره متجاوز استکبار و پنچه چدنی آمریکا را به نمایش گذاشت و با حمایت مردم 14 سال بعد به پیروزی انقلاب اسلامی انجامید.

وی ادامه داد: حقیقت بزرگ دیگر حادثه 13 آبان سال 57 بود که جوانان و نوجوانان ما با احساس مسئولیت و حرکت در راه امام و آرمان‌های اسلامی سینه خود را برای مقابله با دستگاه طاغوت سپر کردند و جلادان مزدور آمریکا با گشودن آتش به روی دانش آموزان مظلوم آن قشر پاک را به خاکم و خون کشیدند.

این فرمانده انتظامی عنوان کرد: تبعید رهبر بزرگ ایران پیش از انقلاب به گوشه ای از دنیا یکی از حوادث مهم در مسیر پیروزی انقلاب و نماد آزادیخواهی ملت بزرگ ایران بود.

وی اضافه کرد: در 13 آبان سال 58 تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام صورت گرفت که چشم دنیا را خیره کرد.
تسخیر لانه جاسوسی زمانی به وقوع پیوست که آمریکا مثل امروز در چشم ملت‌های جهان بی آبرو نشده و همینه وی چندین برابر امروز بود.

محمودی عنوان کرد: حرکت عظیم 13 آبان سال 58 اساس تزلزل دولت آمریکا و زمینه از بین رفتن قدرت پوشالی آنها شد.

وی بیان کرد: 13 آبان نمادی است که در دل خود پیام‌هایی چون شکست پذیر بودن قدرت‌های غیرالهی را دارد. در روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران، آزادگی و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ایران تجلی یافت و مقابله با استکبار جهانی روز اعلام پایداری ملت ایران در برابر آمریکا شکل گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین ابراز کرد: وظیفه ما در عصر حاضر حرکت در مسیر رهنمودهای امام و رهبری و پاسداری از خون شهیدان و حفظ عزت و پایمردی ملت ایران است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان