۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین پذیرایی روزانه از ۷هزار زائر اربعین در موکب سیدالشهدا
کد خبر: ۲۶۷۶۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۱ ساعت: ۱۶:۱۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول موکب سیدالشهدای شهرستان آوج اعلام کرد:

پذیرایی روزانه از ۷هزار زائر اربعین در موکب سیدالشهدا

مسئول موکب سیدالشهدای شهرستان آوج گفت: ارادتمندان و عاشقان امام حسین (ع) در نخستین روز برپایی موکب شهدای شهرستان آوج، پذیرایی بیش از ۵هزار زائر اربعین حسینی را انجام داده اند که در روزهای فعالیت این موکب بیش از ۷هزار زائر انجام شده است.

پذیرایی روزانه از ۷هزار زائر اربعین در موکب سیدالشهدا
ابوالحسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین  اظهار کرد: امروز چهارمین روز فعالیت این موکب بوده که همزمان با آغاز فعالیت موکب، کمک‌های مردمی توسط عاشقان امام حسین (ع) که نتوانستند در مراسم پیاده روی اربعین شرکت کنند، به زائران صورت گرفته است.

وی افزود: ارادتمندان و عاشقان امام حسین (ع) در نخستین روز برپایی موکب شهدای شهرستان آوج، پذیرایی بیش از ۵هزار زائر اربعین حسینی را انجام داده اند که در روزهای فعالیت این موکب و تا این لحظه، به طور تقریبی پذیرایی بیش از ۷هزار زائر انجام شده است.

مسئول موکب سیدالشهدای شهرستان آوج بیان کرد: خدمات قابل توجه و ارزشمندی در موکب شهدای شهرستان آوج از جمله پذیرایی صبحانه، توزیع میوه (از ساعت ۹تا ۱۱صبح)، ناهار، میان وعده و شام به زائران ارائه می‌شود.

وی عنوان کرد: همکاری مناسبی از سوی مسئولان در ارائه خدمت به زائران اربعین سال جاری انجام می‌شود و بسیاری از نیروهای سپاه و بسیجیان در این زمینه تلاش گسترده ای کرده اند.

ابوالحسنی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خادمان موکب سیدالشهدای شهرستان آوج خاطرنشان کرد: روزانه بیش از۱۵۰نفر از نیروهای مردمی و بسیجیان آقا و ۵۰ نفر از بانوان افتخار خادمی را در این موکب دارند و خدمات به زائران ارایه می‌دهند.

وی اضافه کرد: موکب سیدالشهدای شهرستان آوج تا سه روز بعد از اربعین فعال است و خدمات رسانی به زائران در این موکب انجام می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان