۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین آمریکا در سرتاسر عالم به دنبال منافع نامشروع خود است/ راه نفوذ غرب باید بسته شود
کد خبر: ۲۶۷۶۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۱ ساعت: ۱۳:۵۷ ↗ لینک کوتاه

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین در رابطه با ۱۳ آبان:

آمریکا در سرتاسر عالم به دنبال منافع نامشروع خود است/ راه نفوذ غرب باید بسته شود

در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین آمده است: آیا واقعا آمریکا در سرتاسر عالم دنبال ثبات و دموکراسی و حقوق بشر است یا به دنبال منافع نامشروع خود است؟

آمریکا در سرتاسر عالم به دنبال منافع نامشروع خود است/ راه نفوذ غرب باید بسته شود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ بسیج اساتید دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین پیرامون خصومت‌های بی پایان نظام استکباری آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: این روزها اظهارات گستاخانه و نابخردانه مقامات آمریکا شدت یافته و اقدامات شیطانی دولت و مصوبه‌های ظالمانه کنگره آمریکا به روال متداولی تبدل شده و در دشمنی آشکار، از تغییر نظام درجمهوری اسلامی ایران دم می‌زنند.

صد البته این آرزو را به گور خواهند برد، نظام مستبد و مستکبر آمریکا با بهانه قرار دادن حقوق بشر، دموکراسی، هسته ای، تولید موشک و تروریسم بر لفاظی های فریبکارانه افزوده است.

بر جهانیان آشکار است که دموکراسی مورد ادعای امریکا شعار پوچی بیش، برای سرکوب ملت‌های آزاده جهان نیست، نمونه‌های بارز و امروزی،کشورهای افغانستان، یمن، لیبی، عراق و سوریه است.

نظام چپاولگر امریکا با همه شعارهای واهی به اسم آزادی و دموکراسی به کشورهای مستقل، مستقیم و غیر مستقیم حمله ور شده و چیزی غیر از نکبت، نا امنی، ویرانی و بی ثباتی در این کشورها بر جای نگذاشته است.

بیش از حضور 15ساله نظامی آمریکا در افغانستان، آیا می‌توان گفت این کشور از ثبات برخوردار است؟ در حال حاضر کشتارهای روزانه در آن کشور به روال عادی بدل شده است؛ در کشورهای سوریه و لیبی هم وضعیت همینطور است.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: دولت آمریکا کشور ما را به بی ثباتی در منطقه و عدم رعایت دموکراسی متهم می‌کند؟ در حالیکه با عربستان قرارداد فروش چهارصد میلیارد دلار اسلحه ی مرگبار منعقد می‌کند تا مردم مظلوم و بی دفاع یمن را به خاک و خون بکشند، آیا دموکراسی و آزادی مورد ادعای شما همین است؟!

به اعتراف آقای ترامپ و بر اساس نوشته‌های خانم کلینتون داعش ابداع آمریکا است، آیا مقابله ما با کشتارهای داعش و القاعده اقدامی بی ثبات کننده در منطقه است؟

امریکا هزاران تن بمب بر سر مردم عراق فرو ریخته از جمله بمب‌های ده تنی و استفاده از گلوله های اورانیومی که هنوز رنج و عذاب‌های آن گریبانگیر مردم مظلوم و خانواده‌های مسلمان عراقی است. تولد فرزندان معلول و ناقص الخلقه یکی از ره آوردهای تجاوزات امریکا به عراق است که به بهانه یافتن سلاح کشتار جمعی صورت گرفت و چنین سلاحی هم یافت نشد.

نظام سلطه گر آمریکا از آن طرف اقیانوس اطلس با هزاران کیلومتر فاصله، خلیج فارس را جولانگاه ناوگان نیروی دریایی خود قرار می‌دهد و با سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران اقدام به کشتار مسافران بی گناه می‌کند آنگاه دم از ثبات در منطقه می‌زند.

این بیانیه تصریح می‌کند: بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی و قتل بیش از 200 هزار نفر طی چند ثانیه و بمباران‌های مستمر شهرها و روستاها و مزارع ویتنام و کره و افغانستان حقیقتا چهره جنایکاران مشهور تاریخ را سفید کرده است.

آیا واقعا آمریکا در سرتاسر عالم دنبال ثبات و دموکراسی و حقوق بشر است یا به دنبال منافع نامشروع خود است؟ چگونه کشوری که بزرگترین زراد خانه‌های سلاح‌های هسته ای و کشتار جمعی در جهان را داراست و تنها کشوری است که از بمب اتمی استفاده کرده است دم از خلع سلاح می‌زند؟

کدام وجدان بشری به شما اجازه ی تولید و انباشت خطرناک ترین سلاح‌های کشتار جمعی و هسته ای را داده و در مقابل ما را از ساخت سلاح های دفاعی متعارف منع می کند؟؟؟

آقای ترامپ بهتر است دست از لفاظی‌های مکارانه بردارید چون بی آبروتر و رسواتر از همیشه خواهید بود، نظام سلطه گر آمریکا مخصوصا کنگره آمریکا زمانی که کشور ما توسط رژیم صدام موشک باران می‌شد سکوت مرگبار داشتند؛ اما امروز در مقابل پیشرفت‌های دفاعی ما موضعی نابجا گرفته و به هوچی گری دست می‌زنند.

کنگره آمریکا از موضع استکباری هر روز مصوبه ای را بر علیه کشور ما به تصویب رسانده و ملت ما را تحریم می‌کند؛ سردمداران سلطه گر امریکا باید بدانند؛ هر اندازه گستاخی‌های دشمن افزایش پیدا کند ملت ما با عزمی راسخ متحد تر می‌شوند.

این بیانیه اذعان می‌کند: مصوبات و اظهارات اخیر مسئولین آمریکایی مبنی بر تحت تحریم قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشانگر تاثیرگذاری عمیق این نهاد و تفکر انقلابی است که تا این حد عصبانیت دشمنان را به همراه داشته است. جهانیان می‌دانند که قدرتمندترین نیروی ضد تروریست و مدافع مظلومان جهان سپاه است و این افتخاری برای ایران اسلامی است.

اساتید مومن و مردم انقلابی ایران اسلامی، نیک می‌دانند که دولت آمریکا کوچکترین اعتنایی به معاهدات بین المللی ندارد و حتی تعهدات خود بر ملت آمریکا بخصوص اقشار ضعیف را نیز نادیده گرفته و سعی در پایمال ساختن حقوق طبقات جامعه خود دارد. علی رغم انجام تعهدات کامل مذکور در برجام توسط جمهوری اسلامی ایران، رئیس جمهور آمریکا با بد عهدی تمام و ناجوانمردانه از پاره کردن برجام سخن می‌گوید. تاریخ معاصر بدعهدی‌های زیادی از امریکا را شاهد است.

این بیانیه در پایان می‌افزاید: حمله امریکا به عراق پس از اطمینان از خلع سلاح شیمیایی صدام، برهم زدن پیمان با کره شمالی و شانه خالی کردن از تعهداتش پس از امضای قرار داد با آن کشور، حمله غرب علیه لیبی پس از اطمینان ازنابودی زیر ساخت‌های دفاعی و هسته ای آن کشور، خلف وعده دولت وکنگره در اعمال تحریم ها علیه کشورمان بلافاصله پس از امضای برجام و اقدام دادگاه های امریکا در مصادره اموال ایران، باید برای ما درس کافی در برخورد با امریکا و وعده وعیدهای پوچ و شیادانه آن کشور باشد.

ما اساتید انقلابی دانشگاه ضمن محکوم نمودن سیاست‌ها و اقدامات شیطانی آمریکای جنایتکار بر حفظ و استمرارا روحیه مقاومت و انقلابی تاکید داشته و از مسئولین محترم بویژه دولت جمهوری اسلامی خواستاریم تا در عرصه نظامی حمایت بی دریغ خود را از صنایع دفاعی و موشکی قویتر از گذشته استمرار داده و در عرصه اقتصادی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را سرلوحه خود قرار داده تا زمینه ای برای نفوذ بیگانگان در مسائل کشور بوجود نیاید.
والسلام علیکم و ما النصر الا من عند الله
بسیج اساتید دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان