۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین صعود ۶ پله‌ای تیم بسکتبال بانوان قزوین در رنکینگ جهانی
کد خبر: ۲۶۷۶۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۰ ساعت: ۱۳:۳۴ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه ورزشی قزوین؛

صعود ۶ پله‌ای تیم بسکتبال بانوان قزوین در رنکینگ جهانی

تیم ملی بسکتبال ۳ در۳ بانوان ایران با سرمربیگری افسانه حسن نایبی در رنکینگ فیبا ۶ پله صعود داشت.

صعود ۶ پله‌ای تیم بسکتبال بانوان قزوین در رنکینگ جهانی
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ 

امیر خسته بند سرپرست هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه ای استان شد

طی حکمی از سوی جوهری رئیس فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه ای استان، امیر خسته بند از پیشکسوتان و دبیر اسبق این هیات؛ بعنوان سرپرست هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه ای استان قزوین منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است نظر به تخصص و تجارب ارزنده؛بعنوان سرپرست هیات پهلوانی و زورخانه ای استان منصوب می شوید.امید است در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است؛ پیش از این؛ مهدی طاهری مسئولیت هیات ورزشهای زورخانه ای و پهلوانی استان را عهده دار بود.

صعود 6 پله‌ای تیم بسکتبال 3 نفره بانوان در رنکینگ جهانی
تیم ملی بسکتبال 3 در3 بانوان ایران با سرمربیگری افسانه حسن نایبی در رنکینگ فیبا 6 پله صعود داشت.

تیم ملی بسکتبال 3 در3 بانوان ایران با سرمربیگری افسانه حسن نایبی در رنکینگ فیبا 6 پله صعود داشت، تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران پس از 38 سال غیبت، نخستین تجربه بین المللی رسمی خود را در بازی‌های داخل سالن آسیا ترکمنستان کسب کرد و با نمایش خوب خود به عنوان پنجمی مسابقات رسید.

ملی پوشان ایران با این نتیجه و برگزاری بیش از 10 ایونت ثبت شده توسط کمیته 3x3 فدراسیون بسکتبال طی سه ماه اخیر توانستند شش پله در رنکینگ فیبا صعود و جایگاه بیست و دوم جهان و پنجم آسیا را کسب کنند.این تیم با سرمربیگری افسانه حسن نایبی مربی بین المللی و شایسته قزوینی،موفقیت های ارزشمندی را در چندسال اخیر کسب نموده است.

7 هاپکیدوکار شایسته قزوینی در راه رقابت های جهانی کره جنوبی
تیم منتخب کمیته هاپکیدو WHC کشورمان در حالی فردا چهارشنبه عازم شهر جین چئون می‌شود که 6 ورزشکار و 1 مربی قزوینی این تیم را همراهی می‌کنند.

این رقابت‌ها طی روزهای یکشنبه و دوشنبه آینده 14 و 15 آبان در شهر جین چئون کره جنوبی برگزار می‌شود و نمایندگان کشورمان طی دو روز به مصاف رقبای خود می‌روند.

در وزن 40- کیلوگرم محمدرضا جلالی نیا ؛در وزن 50- کیلوگرم امیرحسین زهرایی و سیدطاها کیانی؛ در وزن 60- کیلوگرم مهدی فزونی؛ در وزن 75+ کیلوگرم امیرمحسن روستازاده و وزن 80- کیلوگرم: محمدطاها اسحاقی ایل بیگی ورزشکاران قزوینی و ملی پوش کشورمان هستند که بهمراه فرهاد روستازاده مربی ارزشمند استان بعنوان مربی تیم ملی، عازم این رقابت‌ها خواهند شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان