۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه استان قزوین به خزانه برگشت داده شد!!
کد خبر: ۲۶۷۶۲۱ نویسنده: علیرضا عدالت خواه تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۰ ساعت: ۱۰:۱۲ ↗ لینک کوتاه

افتضاح سیاسی اصلاح طلبان قزوین؛

۲۰۰ میلیارد تومان بودجه استان قزوین به خزانه برگشت داده شد!!

باید خانم نماینده پاسخگو باشد که آیا وجود مدیران ضعیف و ناتوان در استان به اندازه «گواهینامه گرفتن سربازان و یا عقیم سازی کارتن خواب‌ها » وی را ناراحت نکرد که حتی یکبار در مجلس فریاد بزند و آنها را به دولت معرفی کند؟

۲۰۰ میلیارد تومان بودجه استان قزوین به خزانه برگشت داده شد!!
صبح قزوین؛_____ علیرضا عدالت خواه.

خانم زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در اولین جلسه شورای اداری استان با حضور زاهدی استاندار قزوین، سخنان تعجب برانگیزی را بیان داشت که نمی‌توان از کنار آن به سادگی گذشت.

هرچند که یکی از روزنامه‌های استان به بخش‌هایی از آن اشاره کرده است و بهره برداری سیاسی خود را از این سخنان برده و آن بهره هم چیزی نبود جز انتقال پیام تعویض مدیران مسن و ناتوان؛ اما هرگز به گونه شناسی مدیریتی اشاره ای نکرده و به علت و معلول آن نپرداخته است.

خانم زرآبادی با اشاره به بازگشت 200 میلیارد تومان از بودجه استان به خزانه در سال گذشته، تاکید کرد: مدیران به جای آنکه پیگیری کنند که بودجه‌های بیشتری برای استان جذب کنند؛ همان بودجه اختصاص یافته را هم از دست می‌دهند و راهکار پیشگیری از این‌گونه اتفاق‌ها تغییر مدیران است.

این نماینده مجلس، وضعیت بازرسی را در استان ضعیف عنوان کرد و گفت: روند بازرسی از دستگاه‌های اجرایی به کندی انجام می‌شود و این امر سبب شده که دستگاه‌ها در انجام تخلف‌ها احساس امنیت کنند؛ از این‌رو تخلف در دستگاه‌های اجرایی استان افزایش یافته است.

وی در بخشی از سخنان خود گفته است: مدیران مٌسن در قزوین، انگیزه ای برای خدمت ندارند، با توجه به اینکه میانگین سنوات خدمت در استان قزوین 23 سال است و مدیران انگیزه لازم را برای خلاقیت در انجام کارها ندارند؛ بنابراین استاندار باید در تغییر مدیران ضعیف اقدام کند.

جالب تر اینکه زرآبادی با تاکید بر تغییر مدیریت‌های استان، اضافه می‌کند: متاسفانه برخی مدیران دچار روزمرگی شده‌اند و از سویی نیز هر روز با یک جریان سیاسی هستند و به عبارتی دیگر برای ماندن در مسئولیت‌ها تغییر چهره می‌دهند؛ این مدیران به دنبال تقویت منافع عمومی استان نیستند؛ بنابراین باید برای تغییر این مدیران اقدام شود.

بابایی صالح نماینده بویین زهرا:
3 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه آوج جذب شده اما تاکنون عملیاتی نشده است!

روح‌الله بابایی‌صالح، نماینده بویین‌زهرا و آوج در مجلس نیز در شورای اداری استان در سخنانی گفت: حدود 7 ماه است که 3 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای و صداوسیمای آوج جذب شده، ولی تاکنون اقدامی صورت نگرفته و مردم در این منطقه از آموزش محروم هستند که امیدواریم وضعیت این اعتبار مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به عدم واریز پول گندم کشاورزان هم افزود: اگرچه بنا بود که خرید تضمینی گندم انجام شود؛ ولی با گذشت چندین ماه از تحویل گندم به دولت، کشاورزان همچنان پول خود را تحویل نگرفته‌اند و در این باره همکاری دیده نشده است.

بابایی‌صالح اضافه کرد: متاسفانه در استان برخی مدیران فراتر از قانون و بدون توجه به آیین‌نامه‌ها گام برمی‌دارند و اغلب نیز پاسخگوی نامه‌های نمایندگان مجلس نیستند که این روند شایسته‌ای نیست.

با توجه به سخنان این دو نماینده استان قزوین خوب است چند نکته مورد توجه مردم استان قرار بگیرد.

این سخنان و انتقادات تند از سوی نمایندگان اصولگرای مجلس نیست! این افاضات دو تن از نمایندگان لیست امید است که علی رغم اینکه همه مدیران از طیف سیاسی آنها هستند، اما طوری سخن می‌گویند که مشخص است؛ کارد به استخوان آنها رسیده که بدون ترس و واهمه از« خان‌های استان » اعتراضات خود را بیان می‌کنند و اگر این سخنان حضرات نماینده در راستای رضایت خدا باشد که خیلی همراه با صواب و در نزد خدا ماجور خواهند بود.

اگر این سخنان برای خوش آمد مردم و برای کسب رای مجدد بر زبان رانده می‌شود قبل از هر چیزی این نمایندگان مردم هستند که باید پاسخگوی مردم باشند، زیرا قانون گذار علاوه بر تصویب قوانین، بحث نظارت بر اجرای قانون را نیز به آنها سپرده و بهتر است به مردم پاسخ دهند.

برگشت 200 میلیارد تومان بودجه استان قزوین که همه کارشناسان به طنز می‌گویند « بودجه استان قزوین به اندازه اعتبار یک سوپرمارکت بالای شهر تهران است» چه معنا و مفهومی می‌تواند داشته باشد ؟ بجز بی عرضگی و تن پروری، جا دارد مردم قزوین عاملان این افتضاح را بشناسند و آنها را وادار به پاسخگویی کنند.

توپ را در زمین دیگران نیندازید، مدیران ضعیف محصول لابی دوستان سیاسی باند زر و زور است!!
مدیران مسن، مدیران غیرپاسخگو به نمایندگان مجلس و قانون، مدیرانی که هر روز با یک جریان سیاسی هستند، مدیران ضعیف و ناتوان، مدیران دچار روزمرگی و ناتوان، طی 6 سال ( حاکمیت اصلاح طلبان ) بر مناصب مدیریتی گمارده شده اند، نه این مدت کوتاه که استاندار زاهدی به استان قزوین آمده.

شما نمایندگان استان باید پاسخ بدهید، چرا درباره مدیران ضعیف و وابسته به جریانات سیاسی که هر روز با یک جریان هستند، برخورد نکرده اید؟

شما باید پاسخ بدهید که چرا جلوی جولان دادن افراد غیرمسئول « سیاست زده و لابی گر » را در استان نگرفتید؟

مدیرانی که تا زانو در جلوی ( حامیان انتخاباتی) شما سرخم می‌کردند فقط به درد وقت تلف کردن می‌خورند؛ زیرا برایشان رضایت مردم استان مهم نیست آنها فقط از تلفن‌ها و سفارشات اربابان قدرت هراس دارند.

الحمدلله، همه مدیران استان از جریان « اصلاح طلب» هستند و اگر هم رنگ عوض کرده اند هم اکنون به رنگ برخی حامیان شما درآمده اند و ما نیز دست شما را برای یاری می‌فشاریم تا هرچه زود تر مدیران ناتوان و ضعیف، وابسته و متملق را برکنار کنید تا استان نفسی تازه کند.

چرا آقای همتی که از استانداران اصلاح طلب بود و هماهنگی بسیارخوبی هم با سران اصلاح طلب استان داشتند، نتوانستند با 200 میلیارد تومان بودجه، برخی پروژه‌های عمرانی مانند « آسفالت 5 کیلومتری راه ارتباطی برخی روستاها» را انجام دهند.

در پایان سئوال اساسی اینجاست اگر مجموعه مدیریتی استان به قول فرمایش خانم نماینده تا این اندازه ضعیف و ناتوان و بی رمق است باید فکری عاجل صورت گیرد تا بیشتر به استان خسارت وارد نشود اما خانم نماینده نفرمودند که چه کسی باید پاسخگو باشد؟

اگر مخاطب سخنان شما مردم هستند که می‌دانند برخی آمارهای ارائه شده برای ایجاد اشتغال و کارهای عمرانی در روستاها، فقط برای خوش آمد دولت ارائه می‌گردید و واقعیت نداشت و هنوز برایمان روشن نیست که چرا با این اوصاف، آیت الله تاکندی برای جابجایی مهندس همتی سنگ تمام گذاشت و کلی گلایه حواله مرکز نشینان کرد.

می‌توان نتیجه گرفت تائیدات برخی افراد برای رضای خدا نیست و انتقادات امروز شما هم سیاسی است، زیرا از وقت مجلس برای مخالفت با مدیران ضعیف اصلا استفاده نکردید و مردم استان بیاد دارند که فقط یک بار در مخالفت با وزیر راه ( آخوندی ) و گلایه از مدیرکل وقت اداره کل راه استان سخنرانی کردید اما متاسفانه بعد از چند وقت که به دیدارش رفتید موافق وی شدید و در موافقت با رای مجدد اعتماد، کوی سبقت را از دیگران ربودید.

آیا وجود مدیران ضعیف و ناتوان در استان به اندازه « گواهینامه گرفتن سربازان و یا عقیم سازی کارتن خواب‌ها » شما را ناراحت نکرد که حتی یکبار در مجلس فریاد بزنید و آنها را به دولت معرفی کنید؟

پس اندکی با مردم صادق باشید و مطالبات سیاسی خود از استاندار را بحساب مردم نگذارید.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان