۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین نیاز فوری قرارگاه‌های مردمی به تامین وجه نقد جهت خرید پتو
کد خبر: ۲۶۷۶۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۰ ساعت: ۹:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد مردمی اربعین استان قزوین اعلام کرد:

نیاز فوری قرارگاه‌های مردمی به تامین وجه نقد جهت خرید پتو

رئیس ستاد مردمی اربعین استان قزوین گفت: وجه مورد نیاز برای خرید یک پتو ۲۰هزار تومان است که خیرین عزیز می‌توانند از طریق شماره حساب و کارت بانک کشاورزی که به نام ستاد مردمی اربعین قزوین است در این کار خیر شرکت کنند.

نیاز فوری قرارگاه‌های مردمی به تامین وجه نقد جهت خرید پتو
حجت الاسلام سید مطهر سید علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین درخصوص کمک‌های ارسالی مردم ویژه اربعین حسینی گفت: مردم استان قزوین امسال نیز همزمان با شروع ایام پیاده روی اربعین با ارسال کمک‌های خود به صورت نقدی و کالا، عشق و ارادت خود به اهل بیت و سیدالشهدا را بخوبی نشان دادند.

وی افزود: با ارسال کمک‌های مردمی استان قزوین به قرارگاه‌های قزوین در عراق مشخص شد که در کربلا و نجف نیازمند پتو برای زوار حسینی هستیم.

رییس ستاد مردمی اربعین قزوین اذعان کرد: به علت اینکه هم اکنون امکان ارسال اقلام و کالا به عراق وجود ندارد، از شهروندان استان درخواست داریم که کمک‌های خود را به صورت نقدی در اختیار ستاد مردمی قرار دهند.

وی تاکید کرد: وجه مورد نیاز برای خرید یک پتو ۲۰هزار تومان است که خیرین عزیز می‌توانند از طریق شماره حساب و کارت بانک کشاورزی که به نام ستاد مردمی اربعین قزوین است در این کار خیر شرکت کنند.

سید علیزاده شماره حساب و کارت نذر اقلام اسکان(پتو و موکت) به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات ویژه اربعین را به شرح زیر اعلام کرد:

شماره حساب بانک کشاورزی:
۸۴۳۷۱۶۶۰۵
شماره کارت بانک کشاورزی:
۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۰۷۰۴۱۱
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان