۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین عامل اکثر مشکلات اجتماعی مسئولان هستند/ بیشترین آمار پرونده‌های دادگستری قزوین مربوط به شهرک مهرگان است
کد خبر: ۲۶۷۵۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۹ ساعت: ۹:۵۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

عامل اکثر مشکلات اجتماعی مسئولان هستند/ بیشترین آمار پرونده‌های دادگستری قزوین مربوط به شهرک مهرگان است

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بیشتر مشکلات ما مسوولان هستند و مردم تقصیری ندارند؛ متاسفانه بیشترین آمار پرونده‌های دادگستری قزوین مربوط به شهرک مهرگان است.

عامل اکثر مشکلات اجتماعی مسئولان هستند/ بیشترین آمار پرونده‌های دادگستری قزوین مربوط به شهرک مهرگان است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس صبح امروز(سه شنبه) در کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی استان قزوین در استانداری قزوین، اظهار کرد: مدیرانی که عملکرد نامطلوبی دارند نباید ارتقا موقعیت شغلی داشته باشند و با آنها برخورد شود.

وی با اشاره به بازدیدی که از شهر محمدیه قزوین داشتند، افزود: آسیب‌های اجتماعی زیادی را در شهر محمدیه مشاهده کردیم به گونه ای که در شهرک مهرگان آمار طلاق بیش از ۲۵درصد است.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کسانی که شهرک مهرگان را طراحی کرده و ساخته اند از قبل تدبیر نکردند که این امر موجب شده از جهات مختلف از جمله امنیتی با مشکل روبرو شویم.

وی عنوان کرد: بیشترین آمار پرونده‌های دادگستری قزوین مربوط به شهرک مهرگان است؛ زیرا تمهیدات لازم برای جلوگیری از درگیری مردم با یکدیگر اندیشیده نشده است.

این مسئول تصریح کرد: حدود ۱۰۰هزار نفر در این شهرک مستقر شدنده اند؛ اما برای امکانات ضروری مثل پارکینگ هم تدبیر نشده که این امر موجب درگیری مردم با یکدیگر می‌شود. 

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تمام شرایط را در این شهرک فراهم کردند تا مردم ساکن در شهرک با هم درگیر شوند؛ این مشکل در تمام شهرک‌های مسکن کشور مشاهده می‌شود.

وی بیان کرد: در جلسه خصوصی خدمت رهبر معظم انقلاب مطرح می‌کنم که بیشتر مشکلات ما مسئولان هستند و مردم تقصیری ندارند.

عزیزی با اشاره به موفقیت‌های شرکت فیروز بیان کرد: آقای موسوی مدیرعامل شرکت فیروز باید الگوی تمام مردم ایران باشد؛ این مدیر فقط معلولان را در شرکت فیروز به کار گرفته و به آنها گفته هر اندازه توان دارید کار کنید اما حقوق کامل را دریافت می‌کنید.

وی اضافه کرد: امثال مدیر شرکت فیروز باید مورد حمایت مسئولان قرار بگیرند؛ زیرا کار آفرینان واقعی این افراد هستند.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تمام مشکلات ما از این حوزه است که توجه لازم را به بحث پیشگیری نداریم و باید توجه داشته باشیم اگر پیشگیری نکنیم باید هزینه زیادی را متحمل شویم.
پایان پیام/4001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان