۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین استان قزوین دارای مشکلات حاد کارگری است/ وزیر کار به قزوین سفر می‌کند
کد خبر: ۲۶۷۵۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۸ ساعت: ۱۰:۴۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده آوج و بوئین زهرا در مجلس:

استان قزوین دارای مشکلات حاد کارگری است/ وزیر کار به قزوین سفر می‌کند

نماینده آوج و بوئین زهرا در مجلس با اشاره به سفر وزیر کار به قزوین گفت: قزوین استانی صنعتی و کشاورزی است که نزدیک به ۴ هزار واحد صنعتی و تولیدی دارد که در حوزه کارگری با مشکلات حادی روبرو هستیم.

استان قزوین دارای مشکلات حاد کارگری است/ وزیر کار به قزوین سفر می‌کند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در راستای بازدید از حوزه‌های اجتماعی استان قزوین و بررسی مشکلات این حوزه صبح امروز(دوشنبه) وارد قزوین شدند و مورد استقبال نمایندگان مجلس قرار گرفتند.

روح الله بابایی صالح نماینده آوج و بوئین زهرا در مجلس درباره این سفر در جمع خبرنگار اظهار کرد: این سفر اولین حضور کمیسیون اجتماعی مجلس در استان قزوین است که به دعوت من در راستای بررسی مشکلات و معضلات استان صورت گرفت.

وی افزود: قزوین استانی صنعتی و کشاورزی است که نزدیک به 4 هزار واحد صنعتی و تولیدی دارد که در حوزه کارگری با مشکلات حادی روبرو هستیم که ضرورت داشت کمیسیون اجتماعی برای بررسی بیشتر این مشکلات از نزدیک شاهد فضاهای کاری استان باشد.

این نماینده مجلس عنوان کرد: در ادامه حضور کمیسیون اجتماعی در قزوین، آقای ربیعی وزیر کار و امور اجتماعی فردا(سه شنبه) به این تیم اضافه می‌شود تا مشکلات بازنشستگان، مددجویان و سازمان بهزیستی هم مورد بررسی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: با حضور اعضای کمیسیون اجتماعی شرکت فیروز با حضور 400 کارگر معلول و معضلات و مشکلات مسکن مهر در مهرگان در شهرستان البرز مورد بازدید قرار می‌گیرد.

بابایی صالح اذعان کرد: اعضای کمیسیون اجتماعی که در این سفر حضور دارند دکتر عزیزی رییس کمیسیون، دکتر رضایی نائب رییس، دکتر وحدتی عضو کمیسیون، دکتر علی کرد عضو کمیسیون، آقای محجوب رییس خانه کارگر، خانم جلودارزاده عضو خانه کارگر و خانم تاج الدین دبیر دوم کمیسیون، رستمیان عضو کمیسیون، امینی نماینده هشترود و عضو کمیسیون حضور دارند.

وی با اشاره به حضور وزیر کار در قزوین گفت: آقای ربیعی فردا(سه شنبه) با حضور در قزوین در جلسه شورای اجتماعی حضور خواهند داشت و سپس از شرکت آپادانا سرام در بوئین زهرا که زیر نظر صندوق بازنشستگی است، بازدید می‌کنند.

این نماینده مجلس یادآور شد: شرکت آپادانا سرام هزار کارگر دارد که دارای مشکلاتی در این حوزه است که با حضور رییس صندوق بازنشستگی کشور این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: با حضور وزیر کار همچنین از کارگاه کفش دانسفهان بازدید خواهد شد و بعدازهر فردا نیز از مجموعه آب درمانی عرشیا و مجتمع 4 ستاره الماس شهرستان آوج بازدید می‌شود.

دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد: در برنامه ششم توسعه تصمیمات خوبی برای مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی گرفته شده است و یارانه این عزیزان دوبرابر می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: همچنین در این کمیسیون موضوع اجرای قانون خدمات کشوری به طور یکسان در حال پیگیری است تا در صحن مجلس مطرح شود؛ همچنین از سوی دیگر وظیفه ما حمایت از بازنشستگان است که در این حوزه هم باید با جدیت وارد شویم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان