۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اولین همایش ورزش ماهیگیری در قزوین برگزار شد
کد خبر: ۲۶۷۵۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۸ ساعت: ۹:۳۰ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه ورزشی؛

اولین همایش ورزش ماهیگیری در قزوین برگزار شد

به همت هیات ورزش‌های همگانی استان،اولین همایش ورزش ماهیگیری با حضور تعدادی از اعضای خانواده‌ها و علاقمندان به ماهیگیری در پارک ملت قزوین برگزار شد.

اولین همایش ورزش ماهیگیری در قزوین برگزار شد
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ گزیده ای از اخبار ورزشی استان را در ادامه می‌خوانید:

حضور 4 نونهال شایسته و ارزنده کاراته استان در اردوی آمادگی تیم ملی
سعیدرمضانی،معراج محمدی،مجید قاسمی وحمیدرضا حیدریان چهار کاراته کای نونهال قزوینی تمرینات خود را در مرحله پنجم اردوی تیم ملی زیر نظر کادر فنی به پایان رساندند.

مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی نونهالان از سه تا پنج آبان ماه در شهرستان کلات استان خراسان رضوی برگزار شد.

سعیدرمضانی،معراج محمدی،مجید قاسمی وحمیدرضا حیدریان کاراته کاهای نونهال قزوینی بودند که در این مرحله از اردوی آمادگی حضور داشتند.این اردو با حضور 45 کاراته کا از 15 استان برگزار شد.

مسابقات نجات غریق قهرمانی استان برگزار شد
مسابقات نجات غریق استان قزوین به مناسبت هفته تربیت بدنی در محل استخر غدیر برگزار با حضور 9 تیم از استخرهای استان برگزار شد.

مسابقات نجات غریق استان قزوین به مناسبت هفته تربیت بدنی در محل استخر غدیر برگزار با حضور 9 تیم از استخرهای استان برگزار شد.در این مسابقات که با هدف حضور حداکثری منجیان غریق در رده های سنی مختلف برگزار شد ،شرط سنی برای حضور، یکی از قوانین بود، بطوریکه می بایست مجموع سن 4شرکت کنندگان در هر تیم 120 سال به بالا باشد.

مسابقات در 2 رشته 4 در 25 متر آزاد و مختلط تیمی برگزار شد که 9 تیم از استخرهای سطح شهرستان قزوین و تاکستان در این مسابقات شرکت داشتند.

مسابقات روز گذشته با حضور پیشکسوتان و قهرمانان فعلی و اسبق شنا و نجات غریق استان و کشور ، از شور هیجان خاصی برخوردار بود.

در پایان به تیمهای حائز رتبه های برتر لوح تقدیر و جایزه اهدا شد.

نتایج مسابقه در رشته 4در 25 متر مختلط :
تیم استخر پیام متشکل از آقایان سید حامد سیاهپوشها، امیر حسین زهرایی،حمید رضا ململی و حمید رضا تقوی مقام اول

تیم تالار شهر متشکل از آقایان پیمان پیرمرادی، حسن بابایی،پویا جلیلوند ووحید کشاورز مقام دوم

تیم استخرشاهد متشکل از آقایان حامد برخورداری،میثم شالباف ،محمدفاضل صباغی، میثم کاشی‌ها مقام سوم

نتایج مسابقه در رشته 4در 25 متر آزاد:
تیم تالار شهر متشکل از آقایان پیمان پیرمرادی، حسن بابایی،پویا جلیلوند ووحید کشاورز مقام اول

تیم استخر پیام متشکل از آقایان سید حامد سیاهپوشها، امیر حسین زهرایی،حمید رضا ململی و حمید رضا تقوی مقام دوم

و تیمهای استخرنور (متشکل از آقایان بابک تقی خانی،آرش تقی خانی، آرمین تقی خانی و پورنیا) و قهرمانان (آقایان مهدی سمیعی،مرتضی قبادی،پوریا جزئی وحسین بروجردی) مشترکا سوم

4 ووشوکار قزوینی سهمیه ورودی اردوی بازی‌های آسیایی جاکارتا را کسب کردند
تیم ووشو بزرگسالان استان قزوین در رقابتهای انتخابی تیم ملی با کسب چهار مدال برنز علی محمدی،آرمین افراز ملک رودی،سعید شعبانی و محسن شهبازی موفق شد سهمیه مسابقات بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی 2018 را بدست آورد.

تیم ووشو بزرگسالان استان قزوین در رقابتهای انتخابی تیم ملی با کسب چهار مدال برنز علی محمدی،آرمین افراز ملک رودی،سعید شعبانی و محسن شهبازی موفق شد سهمیه مسابقات بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی 2018 را بدست آورد. پیکارهای ووشوی قهرمانی بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی در سالن 6 هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان پایان یافت.در این رقابت ها بیش از 300 ووشوکار در قالب 34 تیم از 31 استان به میدان رفتند.

4 ووشو کار شایسته و ارزنده استان قزوین به نامهای علی محمدی وزن منهای٦٠ ،آرمین افراز ملک رودی وزن منهای ٦٥ ،سعید شعبانی وزن منهای ٧٠ و محسن شهبازی وزن منهای ٧٥ کیلوگرم موفق شدند با کسب مدال برنز این رقابت ها به مرحله نخست اردوی تیم ملی ووشوی ایران به منظور حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا راه یابند.

مسابقات تنیس دسته یک باشگاه‌های کشور در قزوین پایان یافت
هفتمین و آخرین روز رقابت‌های تنیس لیگ دسته یک باشگاه‌ها و دسته جات آزاد کشور ( گرامیداشت هفته تربیت بدنی )که به میزبانی هیات تنیس قزوین برگزار شد؛ با شناخت تیم‌های برتر و صعود کننده به لیگ برتر به پایان رسید.

مراسم اختتامیه این رقابت ها با حضور عباس علایی مقدم سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، غمناک رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشورمان،مهندس مهدی عبدالرزاقی و حاج محسن حق شناس اعضای شورای اسلامی شهر قزوین،خانم تاج فر نایب رئیس، امیرحسن ملکی دبیر و بابک نوری لطیف مسئول کمیته مربیان هیات تنیس استان و تیمهای شرکت کننده در زمینهای تنیس مینودر قزوین برگزار شد.در آخرین روز بازیها تیم مک من طرقبه شاندیز 2 بر یک مهیا تنیس اصفهان را برد، وینیدیت تهران با همین نتیجه آکادمی تنیس ارومیه را برد و بیمه کارآفارین قزوین 2 بر یک آکادمی آرینای کرج را از پیش رو برداشت.

در پایان این مسابقات تیم وینیدیت تهران در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، بیمه کار آفرین قزوین در جایگاه دوم ایستاد و تیم مک من طرقبه شاندیز عنوان سوم این دوره از رقابت ها را کسب کرد تا این 3 تیم جواز حضور در مسابقات لیگ برتر را بدست آورند.

به این ترتیب و با پایان این دوره از رقابت‌ها تیم وینیدیت تهران با ۲۱ امتیاز در صدر ایستاد ، بیمه کار آفرین قزوین با ۱۸ امتیاز جایگاه دوم را به خود اختصاص داد، مک من طرقبه شاندیز با ۱۵ امتیاز سوم و آکادمی تنیس ارومیه با ۱۲ امتیاز چهارم شد. همچنین تیم های مهیا تنیس اصفهان و آکادمی آریانا کرج، نویان اصفهان و راکت تنیس شیراز مقام های پنجم تا هشتم را کسب کردند.در این دوره از رقابت ها تیم های بیمه کار آفرین قزوین، آکادمی تنیس ارومیه، ویندیت تهران، نویان اصفهان، مک من طرقبه شاندیز، مهیار تنیس اصفهان و آکادمی آریانای کرج حضور داشتند.

اولین همایش ورزش ماهیگیری در قزوین برگزار شد
به همت هیات ورزش‌های همگانی استان،اولین همایش ورزش ماهیگیری با حضور تعدادی از اعضای خانواده ها و علاقمندان به ماهیگیری در پارک ملت قزوین برگزار شد.

این برنامه ورزشی - تفریحی در راستای ارتقای نشاط و شادابی عمومی و آشنایی با مبانی ورزش ماهیگیری به همت کمیته ورزش ماهگیری، هیات ورزش های همگانی و سازمان پارکها وفضای سبز شهرداری قزوین برگزارشد.

آشنایی با مبانی تئوری و عملی ماهیگیری و اجرای مسابقه آموزش طبخ انواع ماهی ها توسط مدرس اشپزی از برنامه های جانبی این همایش بود.در پایان این همایش،به شرکت کنندگان به قید قرعه و به نفرات برتر مسابقه، اعضای خانواده ای که تجهیزات و رفتار منظم تری داشتند و به مسن ترین و خردسال ترین شرکت کننده جوایزی اهدا شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان