۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پنس; نیرویی بزرگتر از زرادخانه هسته‌ای آمریکا برای برقراری صلح در جهان وجود ندارد!
کد خبر: ۲۶۷۴۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۶ ساعت: ۱۰:۴۷ ↗ لینک کوتاه

در سخنرانی درپایگاه هسته‌ای مینوت آمریکا؛

پنس; نیرویی بزرگتر از زرادخانه هسته‌ای آمریکا برای برقراری صلح در جهان وجود ندارد!

معاون رئیس‌جمهور آمریکا با تاکید بر اعمال فشار بیشتر بر کره شمالی مدعی شد نیرویی بزرگتر از زرادخانه هسته‌ای آمریکا برای برقراری صلح در جهان وجود ندارد.

پنس; نیرویی بزرگتر از زرادخانه هسته‌ای آمریکا برای برقراری صلح در جهان وجود ندارد!
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  به نقل از آسوشیتدپرس، مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا، در سفر به یکی از قوی‌ترین پایگاه‌های هسته‌ای آمریکا روز جمعه وعده داد این کشور فشار اقتصادی و دیپلماتیک خود بر کره شمالی را ادامه خواهد داد تا این کشور برنامه هسته‌ای و موشک بالستیک خود را رها کند.

در حالی که یک بمب‌افکن مدل بی ۵۲ در پشت پنس قرار داشت، او در مقابل ۲۵۰ نفر از اعضای نیروی هوایی پایگاه مینوت گفت: «برایبرقراری صلح در جهان» نیرویی بزرگتر از زرادخانه هسته‌ای آمریکا وجود ندارد.

معاون رئیس جمهور آمریکا افزود: «تحت رهبری دونالد ترامپ، ما مطمئن خواهیم شد که بازدارندگی هسته‌ای ما بیش از هرزمانی قدرتمند بوده و آماده است تا با تمامی دشمنان صلح با واکنشی سریع، موثر و فراگیر برخورد کند.»

پنس: نیرویی بزرگتر از زرادخانه هسته‌ای آمریکا برای برقراری صلح در جهان وجود ندارد!

پنس با اشاره کوتاه به مسئله کره شمالی، بیشتر سخنرانی خود را صرف تشکر از نیروی هوایی تنها پایگاه آمریکایی کرد که قادر به حملات هسته‌ای از طریق هواپیما و موشک است. پایگاه هوایی مینوت یکی از دو فروند بمب افکن بی ۵۲ آمریکا را در اختیار دارد.

معاون رئیس جمهور آمریکا در بازدید خود از پایگاه مینوت به همراه هدر ویلسون فرمانده نیروی هوایی آمریکا و فرماندهان ارشد این پایگاه از جنبه‌های آمادگی نظامی از جمله بخش هسته‌ای مطلع شد. پنس همچنین از بمب‌افکن بی ۵۲ و مرکز پرتاب موشک این پایگاه بازدید کرد.

این بازدید در حالی برگزار شد که شش هفته پیش، جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا، اقدام مشابهی را انجام داده و این کار به عنوان یادآوری قدرت آمریکا به کره شمالی نامیده شده بود.

مایک پنس در ماه‌های اخیر با سرویس‌های ارشد اطلاعاتی دیدار داشته و اطلاعات به شدت محرمانه‌ای از آژانس امنیت ملی، دفتر شناسایی ملی، مدیر اطلاعات ملی و دیگر آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا دریافت کرده بود.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان