۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین پیاده روی اربعین عامل افزایش قدرت مسلمانان در جهان است
کد خبر: ۲۶۷۴۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۶ ساعت: ۸:۳۶ ↗ لینک کوتاه

گزیده ای از بیانات ائمه جمعه استان قزوین:

پیاده روی اربعین عامل افزایش قدرت مسلمانان در جهان است

در گزیده ای از بیانات ائمه جمعه استان قزوین آمده است: حضور مردم در اربعین حسینی باعث ناامیدی دشمن و افزایش قدرت مسلمانان شده است.

پیاده روی اربعین عامل افزایش قدرت مسلمانان در جهان است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، مهم ترین بیانات ائمه جمعه استان قزوین را در ادامه می‌خوانید:

در نماز جمعه آبیک حجت الاسلام موسوی از مسئولان خواست پول گندم کاران را هر چه سریعتر پرداخت کنند.

آیت الله اسلامی در نماز جمعه تاکستان سپاه را یکی از ارکان اصلی جمهوری اسلامی دانست و گفت: به برکت این شجره طیبه ایران یکی از قدرتمندترین کشوران منطقه است.

امام جمعه الوند حجت الاسلام طهماسبی از مسئولان این شهر خواست برای صرفه جویی در مصرف آب درختان و فضای سبز را با آب تصفیه خانه شهر الوند آبیاری کنند.

خطیب نماز جمعه بویین زهرا حجت الاسلام زرینه گفت: حضور مردم در اربعین حسینی باعث ناامیدی دشمن و افزایش قدرت مسلمانان شده است.

امام جمعه موقت آوج از برپاکنندگان موکب برای پذیرایی زائران اربعین در این شهر قدردانی کرد.

حجت الاسلام فاطمیان در اقبالیه گفت: ملت ایران در مقابل زورگویی‌های امریکا و کشورهای اروپایی ذره ای از اصول خود عقب نشینی نمی‌کنند.

در اقبالیه حجت الاسلام رشوندی هم گفت: ابزارهای دفاعی و نظامی ما قابل مذاکره نیستند و توان دفاعی خود را افزایش خواهیم داد.

در نماز جمعه شال حجت الاسلام موسوی شالی گفت: آیت الله سید مصطفی خمینی فرزند ارشد امام راحل در جریان شکل گیری نهضت همراهی بی بدیل برای امام خمینی ره بودند.

امام جمعه اسفرورین حجت الاسلام زارعی با اشاره به ۸ آبان روز نوجوان گفت: شهید حسین فهمیده بهترین الگو برای نوجوانان است.

خطیب نماز جمعه موقت خاکعلی گفت: سخنان سخیف و نسنجیده دولتمردان امریکایی درباره ایران موجب وحدت و اتحاد مردم و مسئولان می‌شود.

حجت الاسلام سعیدی در ارداق با اشاره به حضور گسترده شیعیان در اربعین حسینی آن را دستاورد خون شهدا و انقلاب اسلامی دانست.

خطیب نماز جمعه محمدیه حجت الاسلام موسوی موینی بر اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر و ترویج شعائر اسلامی در جامعه تاکید کرد.

در معلم کلایه حجت الاسلام حسینی گفت: شهید حسین فهمیده که افتخار نوجوانان، دانش آموزان و ملت ایران است به جهانیان درس شجاعت و ایستادگی داد.

حجت الاسلام جعفری امام جمعه ضیاآباد گفت: نوجوان و جوانان امروز باید شجاعت و ایثار شهید فهمیده را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

امام جمعه سگزاباد حجت الاسلام آقاحسینی از مسئولان قوه قضاییه بخاطر برخورد با فساد قدردانی کرد وگفت: ریشه دواندن فساد همه ارکان یک نظام را نابود میکند.

خطیب نماز جمعه نرجه حجت الاسلام خداوردی نمایش شور و شعور عظمت جهان اسلام و اتحاد مسلمانان را از دستاوردهای مهم مراسم اربعین دانست.

در دانسفهان حجت الاسلام انصاری گفت: یکی از بسترها برای رشد نوجوانان فضای بسیج دانش آموزی است که والدین باید بیشتر از گذشته از آن استفاده کنند.

و خطیب نماز جمعه آبگرم حجت الاسلام صالحی گفت: دولتمردان امریکایی از ولایتمداری و روحیه جهادی مردم ایران هراس دارند.
انتهای پیام/۳۰۰۹

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان