۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین دستاورد برجام فقط دشمنی و افزایش تحریم‌ها بود/ جلوی دزدی‌ها را بگیرید
کد خبر: ۲۶۷۴۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۵ ساعت: ۱۵:۶ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

دستاورد برجام فقط دشمنی و افزایش تحریم‌ها بود/ جلوی دزدی‌ها را بگیرید

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به برجام گفت: برجام هیچ دستاوردی برای ملت ایران نداشت و دستاورد آن فقط دشمنی و افزایش تحریم‌ها بود که می‌طلبد در این زمینه بنیه دفاعی و موشکی خود را در تمام ابعاد تقویت کرد.

دستاورد برجام فقط دشمنی و افزایش تحریم‌ها بود/ جلوی دزدی‌ها را بگیرید
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ حجت‌الاسلام علی قابل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، با اشاره به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا به حفظ روح و نفس کمک کرده و انسان را از مخاطرات نفسانی، شهوانی و دنیاپرستی برحذر می‌دارد. 

وی با اشاره به قیام عاشورا افزود: امام حسین(ع) برای تبیین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه قیام کردند که می‌طلبد این فرضیه مهم را در جامعه فرهنگ‌سازی کرده و تقوای الهی را پیشه کار خود کنیم.

امام جمعه موقت قزوین اربعین حسینی را حرکتی عظیم و جهانی عنوان کرد و گفت: امیدواریم مسؤولان با همکاری و تعامل در برگزاری هرچه باشکوه تر این راهپیمایی عظیم و بین‌المللی از هیچ کوششی دریغ نکنند.

قابل مطرح کرد: برخی از مسؤولان راه را برای زائران سخت‌تر کرده و مانع ایجاد می‌کنند و به جای اینکه جلوی حقوق‌های نجومی و دزدی‌ها را بگیرند، در مسیر زائران حسینی مانع‌تراشی کرده و قوانین جدید سد راه آن‌ها می‌گذارند.

وی با بیان اینکه مسؤولان رفتن مردم به اربعین را باید تسهیل کنند، یادآور شد: امام حسین(ع) در مقابل ظلم سکوت نکردند و به دنبال تکلیف بودند که امروز باید جوانان و نوجوانان با حفظ خون شهدا در مسیر انقلاب اسلامی و ولایت فقیه گام برداشته و در مقابل خلاف محکم بایستند.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به موضوع برجام اضافه کرد: برجام هیچ دستاوردی برای ملت ایران نداشت و دستاورد آن فقط دشمنی و افزایش تحریم‌ها بود که می‌طلبد در این زمینه بنیه دفاعی و موشکی خود را در تمام ابعاد تقویت کرده و در مقابل تهدیدات دشمنان آماده باشیم.

قابل اضافه کرد: اگر امروز رئیس جمهور آمریکا بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گستاخی کرده و تحریم‌ها را بیشتر می‌کند، این‌ها همه از نتایج برجام بوده است.

وی با بیان اینکه آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نبوده و نیست، عنوان کرد: در این زمینه باید مسؤولان هوشیار بوده و از خواب غفلت بیدار شوند.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به هفته پدافند غیرعامل تصریح کرد: پدافند غیرعامل یکی از موضوعات مهمی است که باید همه ما راه‌های مقابله با آن را جدی گرفته تا متحمل هزینه‌های گزافی در این زمینه نباشیم.

قابل گفت: با توجه به اینکه 13 آبان سالروز مبارزه با استکبار جهانی نزدیک است، می‌طلبد در این روز مراسم با شکوهی برگزار شود چراکه این روز یادآور حوادث مهمی است که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی داشت.

وی با بیان اینکه فریاد مرگ بر آمریکا هیچ وقت خاموش شدنی نیست، ادامه داد: آمریکا همیشه به دنبال اهداف خود بوده و سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را دارد.

امام جمعه موقت قزوین خاطرنشان کرد: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهم‌ترین مسائل و موضوعاتی است که باید مسؤولان به آن توجه کرده و آن را برای نوجوانان و جوانان تبیین کنند.

قابل اضافه کرد: امروز ملت ایران هیچ مذاکره‌ای را نمی‌پذیرد و در این زمینه مسؤولان باید هوشیار باشند تا دیگر در خصوص مسائل دفاعی با دشمن صحبتی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید به فکر ایجاد امنیت در کشور باشند، افزود: امروز فتنه‌گران هنوز دست از فتنه نکشیده‌اند و اکنون ایادی آن‌ها فعال بوده و نقشه‌های شومی علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران دارند.

انتهای پیام/7003

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان