۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین آغاز هفتمین دوره مسابقات کشوری ورزشکاران تالاسمی در قزوین
کد خبر: ۲۶۷۳۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۴ ساعت: ۷:۵۳ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه ورزشی استان؛

آغاز هفتمین دوره مسابقات کشوری ورزشکاران تالاسمی در قزوین

هفتمین دوره بازی های کشوری ورزشکاران تالاسمی در رشته‌های تیراندازی، شطرنج و دارت به میزبانی قزوین در هتل ورزش قزوین آغاز شد.

آغاز هفتمین دوره مسابقات کشوری ورزشکاران تالاسمی در قزوین
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ گزیده ای از اخبار مهم حوزه ورزش استان را در ادامه می‌خوانید:

رییس هیئت چوگان استان قزوین در سمت خود ابقا شد
با رای اعضای مجمع انتخاباتی هیات چوگان استان قزوین، حسین قنبری روز چهارشنبه بار دیگر به عنوان رئیس این هیئت ورزشی انتخاب شد.

دعوت 2 بانوی کبدی‌کار قزوینی به اردوی تیم ملی
فائزه مداحی به عنوان بازیکن و منیژه فیضی به عنوان مربی به جدیدترین اردوی آماده‌سازی تیم ملی کبدی دعوت شدند.
 
با اتمام رقابت‌های لیگ برتر کبدی بزرگسالان بانوان کشور که به میزبانی زنجان برگزار شد، کادر فنی تیم ملی برترین‌های این مسابقات را به اردوی تیم ملی فراخواند که در این بین نام دو بانوی کبدی‌کار استان هم به چشم می‌خورد.

عملکرد خوب تیم کبدی بانوان استان در رقابت‌های مرحله مقدماتی لیگ برتر موجب شد تا کادر فنی و سرمربی هندوستانی تیم ملی کبدی کشور تصمیم بگیرد تا از ترکیب تیم کبدی قزوین دو نفر را به مرحله جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت کند.

فائزه مداحی به عنوان بازیکن و منیژه فیضی به عنوان مربی به جدیدترین اردوی آماده‌سازی تیم ملی کبدی دعوت شدند تا در این بین مداحی تمرینات خود را به همراه سایر ملی‌پوشان زیر نظر کادر فنی و فیضی هم به عنوان مربی شایلا جین سرمربی هندوستانی تیم ملی را در راه هدایت ملی‌پوشان همراهی کنند.

حضور 4 هاپکیدوکار استان در مسابقات جهانی هاپکیدو کره جنوبی
امیرمحسن روستازاده‌پاشاکی، امیرحسین زهرائی، مهدی فزونی و سیدطاها کیائی 4 هاپکیدوکار شایسته و ارزنده قزوینی همراه با تیم ملی کشورمان به رقابت های جهانی کره جنوبی اعزام خواهند شد.

امیرمحسن روستازاده‌پاشاکی، امیرحسین زهرائی، مهدی فزونی و سیدطاها کیائی 4 هاپکیدوکار شایسته و ارزنده قزوینی همراه با تیم ملی کشورمان به رقابت های جهانی کره جنوبی اعزام خواهند شد.این مسابقات 11 آبان ماه سال جاری در کره جنوبی برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان با ترکیبی قدرتمند در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

آغاز هفتمین دوره مسابقات کشوری ورزشکاران تالاسمی در قزوین
هفتمین دوره بازی های کشوری ورزشکاران تالاسمی در رشته‌های تیراندازی، شطرنج و دارت به میزبانی قزوین در هتل ورزش قزوین آغاز شد.

مسابقات بدمینتون و تنیس روی میز هفتمین دوره بازی‌های کشوری تالاسمی شهریور در دانشگاه آزاد قزوین برگزار شد و مسابقات رشته‌های شطرنج، دارت و تیراندازی گرامیداشت هفته تربیت بدنی آغاز شده است و تا پنجشنبه هفته جاری ادامه می‌یابد.

شایان ذکر است 243 ورزشکار از 26 استان در این مسابقات حاضر هستند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان