۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ورود بیش از ۷۵ هزار پرونده به دستگاه قضایی
کد خبر: ۲۶۷۲۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲ ساعت: ۱۲:۴۴ ↗ لینک کوتاه

رئيس كل دادگستري استان قزوين اعلام کرد:

ورود بیش از ۷۵ هزار پرونده به دستگاه قضایی

رئيس كل دادگستري استان قزوين گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاري ۷۵ هزار و ۸۸۹ پرونده وارد دستگاه قضايي شده است كه اين امر نشان مي‌دهد هنوز هم بايد كار كرد تا به هدف‌هاي تعيين شده، برسيم.

ورود بیش از ۷۵ هزار پرونده به دستگاه قضایی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام نورالله قدرتی رییس کل دادگستری قزوین پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در نشست با قضات كه در سالن جلسات دادگستري استان برگزار شد، بيان كرد: زماني در مسير رشد و قرب الي الله قرار خواهيم گرفت و به معرفت نفس مي رسيم كه خود را در برابر خداوند سبحان بدهكار بدانيم.

وی افزود: تا زماني كه حرف از آسيب‌هاي اجتماعي و جرائم مي شود؛ اشتغال، فقر، سواد، اوقات فراغت و مسائلي از اين دست مطرح مي‌شود؛ اما نگاه قرآن و معارف ديني به جرائم و آسيب‌هاي اجتماعي متفاوت است.

این مسئول ادامه داد: با نگاه معارف ديني اگر بشريت بخواهد به صلاح، ثبات و عدالت كه گمشده بشريت در طول تاريخ است، برسد بايد خود را شناخته و ارزش خود را بداند و باور داشته باشد كه در اين جهان مسافري بيش نيست.

قدرتي عنوان كرد: دخالت عواملي چون اشتغال، تحصيلات و فقر در جرائم غيرقابل انكار است، ولي اينطور نيست كه هر كس عالم شد پاك بماند.

رئيس كل دادگستري استان قزوين اضافه كرد: نبايد تك بُعدي به جرائم نگاه شود، بلكه هر زماني كه انسان براي خود و انسان‌هاي ديگر ارزش قائل شد و هدف الهي از آفرينش را مدنظر قرار داد به سمت بسياري از آسيب‌ها و جرائم نخواهد رفت.

وي بیان کرد: امروز نهادهاي فرهنگي ما تا چه اندازه توانسته اند نسل جوان و نوجوان را با جايگاه واقعي اش آشنا كند تا جوان براي خودش ارزش و قيمت قائل شود.

رئيس كل دادگستري استان قزوين گفت: شب و روز دستگاه قضا در حال تلاش است، ولي در 6 ماهه نخست سال جاري 75 هزار و 889 پرونده وارد دستگاه قضايي شده است كه اين امر نشان مي‌دهد هنوز هم بايد كار كرد تا به هدف‌هاي تعيين شده، برسيم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان