۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اجازه ندهید برخی با اعمال نفوذ برداشت‌های غیر مجاز از آب‌های زیرزمینی انجام دهند
کد خبر: ۲۶۷۲۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲ ساعت: ۸:۳۶ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در قزوین:

اجازه ندهید برخی با اعمال نفوذ برداشت‌های غیر مجاز از آب‌های زیرزمینی انجام دهند

نماینده ولی فقیه در قزوین با تأکید بر اینکه اجازه ندهید برخی با اعمال نفوذ برداشت‌های غیر مجاز از آب‌های زیرزمینی انجام دهند، افزود: خداوند فرموده اگر بخواهیم جامعه‌ای را به نابودی بکشانیم کاری می‌کنیم که زیاده خواهان آن جامعه به فسق و فجور روی بیاورند.

اجازه ندهید برخی با اعمال نفوذ برداشت‌های غیر مجاز از آب‌های زیرزمینی انجام دهند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین شب گذشته(دوشنبه) در دیدار مدیران شرکت آب و فاضلاب استان قزوین اظهار کرد: حیات همه چیز مربوط به آب است و اگر در این بخش با کمبود و مشکل مواجه شویم، سایر بخش‌ها نیز دچار مشکل می‌شوند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بر اصلاح سبک زندگی مردم تأکید دارند و یکی از مصادیق اصلاح سبک زندگی، صرفه جویی در مصرف آب و تشویق جامعه به انجام این کار خداپسندانه و مورد تأیید دین است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: اینکه بخش عمده‌ای از آب کشور در بخش کشاورزی مصرف می‌شود، نباید به این معنا تلقی شود که در بخش‌های دیگر هر طور که دلمان می‌خواهد می‌توانیم آب را مصرف کنیم.

امام جمعه قزوین برخورداری از آب شرب با کیفیت را مستلزم صرفه جویی در آب مصرفی دانست و تأکید کرد: در منابع دینی می‌خوانیم اگر عمق آب چاه‌ها پایین برود، از کیفیت آب کاسته می‌شود؛ بنابراین اگر بخواهیم از آب با کیفیت برخوردار باشیم باید صرفه جویی را با جدیت در دستور کار قرار دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه خداوند فرموده رزق شما در آسمان‌ها است، افزود: خداوند فرمود اگر مردم اهل عبادت، تقوا و ایمان باشند از زمین و آسمان برکات الهی به جوشش در می‌آید و قطعاً بی‌عدالتی، ظلم، دزدی و خیانت به بیت‌المال، رسیدن رزق و برکات الهی را به مردم محدود می‌کند.

عابدینی با تأکید بر اینکه اجازه ندهید برخی با اعمال نفوذ برداشت‌های غیر مجاز از آب‌های زیرزمینی انجام دهند، افزود: خداوند فرموده اگر بخواهیم جامعه‌ای را به نابودی بکشانیم کاری می‌کنیم که زیاده خواهان آن جامعه به فسق و فجور روی بیاورند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: خداوند وقتی بندگان خود را آفرید، به اندازه آن‌ها برکات خود را نیز نازل کرده است و اگر در جامعه ظلم و بی‌عدالتی صورت نگیرد و تقوا و ایمان رواج داشته باشد، نعمت‌های خدا تکمیل و تأمین است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان