۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اسامی کمانداران اعزامی به مسابقات آسیا اعلام شد
کد خبر: ۲۶۷۲۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱ ساعت: ۱۲:۵۲ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه ورزشی قزوین؛

اسامی کمانداران اعزامی به مسابقات آسیا اعلام شد

فدراسیون تیراندازی با کمان اسامی ورزشکاران اعزامی به بنگلادش را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام کرد.

اسامی کمانداران اعزامی به مسابقات آسیا اعلام شد
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ گزیده ای از اخبار ورزشی استان قزوین را در ادامه می‌خوانید:

درخشش ژیمناست‌های ایرانی در تورنمنت بین المللی اسلوونی
در پایان رقابت‌های بین المللی اسلوونی ژیمناست‌های جوان و بزرگسالان ایرانی در حالی به مدال‌های متعددی در وسیله‌های مختلف دست پیدا کردند که رضا خیرخواه سرمربی قزوینی و حمیدرضا قاقزانی ملی پوش شایسته استان نقش بسزایی در این موفقیت داشتند.

در پایان مسابقات ژیمناستیک بین المللی اسلوونی و در بخش انفرادی مسابقات بزرگسالان، در حرکات زمینی حمید قاقزانی مدال برنز بدست آورد.

در دارحلقه هم حمید قاقزانی نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد، پیش از این تیم‌های بزرگسالان و جوانان ژیمناستیک هنری کشورمان در بخش تیمی عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بودند.

مسابقات ژیمناستیک هنری بین المللی اسلوونی به مدت دو روز وباحضور ورزشکارانی از ایران، اتریش، بلژیک، کرواسی، جمهوری چک، بریتانیا، استرالیا، صربستان و اسلوونی برگزار شد.رضا خیرخواه سرمربی قزوینی تیم ملی نقش بسیار مهمی در این موفقیت ایفا کرد.

2 قزوینی در بین ملی پوشان
فدراسیون تیراندازی با کمان اسامی ورزشکاران اعزامی به بنگلادش را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام کرد که بر این اساس نام اساعیل عبادی و یاسر عمویی 2 کماندار شایسته و ارزنده استان نیز دیده می‌شود.

این 2 ورزشکار و قهرمان ارزنده استان بهمراه یک ورزشکار دیگر ملی پوش، بعنوان 3 کماندار بخش کامپوند در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

این تیم را پارک میوک وون از کره جنوبی به عنوان سرمربی و بهزاد پاکزاد، زهرا شعبانی و ساره اسدی به عنوان مربی همراهی می‌کنند، این نفرات 3 آذرماه به مسابقات قهرمانی آسیای بنگلادش اعزام می‌شوند.

سرپرست معاونت ورزشی ورزش و جوانان استان معرفی شد
طی حکمی از سوی عباس علایی مقدم؛ افسانه حسن نایبی بعنوان سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است نظر به تعهد،تخصص و تجارب ارزنده شما در حوزه ورزش،با حفظ پست سازمانی بعنوان سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین منصوب می‌شوید.

امید است در انجام امور محوله موفق و موید باشید.شایان ذکر است افسانه حسن نایبی سال‌هاست بعنوان مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان، سرپرست و مربی تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان مشغول فعالیت است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان