۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نمایشگاه کالای ایرانی با استقبال گسترده مردم مواجه شد/ قاچاق، معضل بزرگ امروز کشور است
کد خبر: ۲۶۷۲۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱ ساعت: ۱۰:۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین:

نمایشگاه کالای ایرانی با استقبال گسترده مردم مواجه شد/ قاچاق، معضل بزرگ امروز کشور است

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین گفت: متاسفاته کالای قاچاق تبدیل به یک معضل بزرگی شده است که باید از ورود آن جلوگیری شود و مسئولین باید در زمینه‌های مشکلات مالیاتی و بانکی کمکی به تولیدکنندگان داخلی داشته باشند.

نمایشگاه کالای ایرانی با استقبال گسترده مردم مواجه شد/ قاچاق، معضل بزرگ امروز کشور است
هادی طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین از استقبال خوب مردم از نمایشگاه خانه ایرانی، کالای ایرانی خبر داد و بیان کرد: با توجه به مدت زمان اندک جمع آوری دیتاها و راه اندازی آن، بازدید نمایشگاه با بازخورد بسیار خوب و استقبال شهروندان مواجه شد.

وی مطرح کرد: نمایشگاه خانه ایرانی-کالای ایرانی از ۲۴ تا ۲۸ مهرماه برگزار شد که با توجه به استقبال عالی مردم، هرشب نمایشگاه حدود یک ساعت و شب آخر به مدت دو ساعت بیشتر تمدید شد تا شهروندان بتوانند نهایت استفاده را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین با اشاره به اهداف نمایشگاه خانه ایرانی، کالای ایرانی ابراز کرد: هدف این نمایشگاه حمایت از تولید ملی، کالا و خرید منزل ایرانی بود؛ که با توجه به سال اقتصاد مقاومتی بتوانیم فروش کالای ایرانی را به جای جنس قاچاق افزایش دهیم.

وی اذعان کرد: در نمایشگاه‌ها یک سری از غرفه‌های حمایتی و رایگان برای بانوان کارآفرین که از سوی ستاد عفاف و حجاب، کمیته امداد، امور بانوان استانداری، بهزیستی معرفی می‌شوند، ارائه شد تا بتوانند تولیدات خود را به فروش برسانند که اینکار به نوعی حمایت از این قشر نیز هست‌.

این مسئول تصریح کرد: در این نمایشگاه ۶۶ غرفه حضور داشت که ۴۰ در از آنها تولیدکنندگان قزوینی و ۴۰ درصد هم نمایندگی‌ها و شرکت‌های بزرگ بودند و مابقی از استان‌های دیگر حضور داشتند.

ارائه وام ۳۰ میلیونی در نمایشگاه به شهروندان

وی با اشاره به کیفیت کالا و اجناس نمایشگاه خانه ایرانی، کالای ایرانی عنوان کرد: با توجه به عرضه کالای ایرانی و شعار و هدف موجود و خرید و استقبال و رضایتمندی شهروندان کیفیت را خوب ارزیابی کردیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگا‌ه‌های بین المللی قزوین اذعان کرد: از نکات حائز اهمیت نمایشگاه خانه ایرانی، کالای ایرانی تاسیس موسسات بانکی مهر اقتصاد، صادرات و انصار بود که  ظرف ۲۴ ساعت، وام ۳۰ میلیون تومانی را به صورت کارت خرید با  اقساط ۳۶ تا ۴۸ ماهه به مردم ارائه داده می‌شد.

وی با اشاره به حمایت مسئولین از تولیدکنندگان قزوینی ابراز کرد: به نظر می‌رسد که آقای زاهدی باتوجه به حضورشان در نمایشگاه و شنیدن مشکلات تولیدکنندگان و دستور رسیدگی‌هایی که می‌دادند، رویکرد حمایت از تولیدکنندگان را داشته باشند.

این مسئول بیان کرد: متاسفاته کالای قاچاق تبدیل به یک معضل بزرگی شده است که باید از ورود آن جلوگیری شود و مسئولین باید در زمینه‌های مشکلات مالیاتی و بانکی و همچنین ازبین بردن کاغذ بازی‌های اداری کمکی بزرگ به تولیدکنندگان داخلی داشته باشند.

وی با بیان اینکه تقویم نمایشگاهی تا پایان سال جاری پر است، مطرح کرد: تا چند روز آینده نمایشگاه رایانه و مخابرات برگزار می‌شود و همچنین برای اولین بار نمایشگاه عاشورایی و مذهبی برای فرهنگ  حسینی خواهیم داشت، نمایشگاه ملزومات ازدواج آسان که یکی از بنیاد‌های حمایت از ازدواج حضور خواهند داشت.
طاهرخانی ادامه داد: نمایشگاه آفرود و گردشگری و ماشین‌های مسابقات، نمایشگاه مبل، لوازم خانگی، نمایشگاه شیرینی و شکلات، نمایشگاه کتاب، صنعت و ساختمان، گل و گیاه و نمایشگاه صنعت به متاسبت دهه فجر را خواهیم داشت.

وی در پایان اظهارکرد: نمایشگاه فرش را خواهیم داشت تا بتوانیم فرش قزوین را به جایگاه واقعی خود برسانیم و برند دار کنیم و از عموم شهروندان دعوت می‌کنم که بازدیدهای مختلفی از نمایشگاه‌های گوناگون استان قزوین داشته باشند.
انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان