۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بدون سرمایه‌گذار اجرای ساماندهی امامزاده حسین(ع) امکانپذیر نیست
کد خبر: ۲۶۷۲۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱ ساعت: ۸:۵۴ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

بدون سرمایه‌گذار اجرای ساماندهی امامزاده حسین(ع) امکانپذیر نیست

استاندار بیان کرد: بدون حضور سرمایه گذار نمی توان این طرح پرهزینه را اجرا کرد و اگر بخواهیم همین گونه جلو برویم باید یک دهه منتظر باشیم.

بدون سرمایه‌گذار اجرای ساماندهی امامزاده حسین(ع) امکانپذیر نیست
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جلسه ستاد ساماندهی امامزاده حسین(ع) اظهار داشت: طرح جامع امامزاده حسین(ع) اگر نواقصی هم دارد تهیه شده و باید اجرایی شود و به نظر می‌رسد اگر تملک واحدهای تجاری محدوده امامزاده در اولویت قرار می‌گرفت، می‌توانستیم کار را با سرعت بیشتری عملیاتی کنیم.

وی اضافه کرد: هم اکنون بیش از ۸۰ درصد منازل مسکونی محدوده طرح تملک شده اما طولانی شدن کار در تملک واحدهای تجاری هزینه‌ها را بشدت افزایش داده است که باید برای آن تدبیر کنیم.

این مسئول گفت: طرح توسعه امامزاده حسین(ع) با مشارکت بخش خصوصی و اولویت بندی مراحل اجرا باید بسرعت عملیاتی شود تا هزینه‌های طرح افزایش نیابد.

استاندار یادآورشد: برآورد اولیه اجرای این طرح در سال‌های گذشته حدود ۶۲ میلیارد تومان بوده است، اما با طولانی شدن طرح به نظر می‌رسد هزینه‌ها تا دو برابر هم افزایش یابد و این روند منطقی نیست و ما را با مشکلات بیشتر روبرو می‌کند.

وی تصریح کرد: اگر بتوانید یک کارگزار و سرمایه گذار برای اجرای طرح پیش بینی کنید می‌توان امیدوار بود که کارها با سرعت بیشتری اجرا شود و در کنار آن لازم است مقاوم سازی بقعه با نظارت میراث فرهنگی و کمک اوقاف در اولویت قرار گیرد.

زاهدی یادآورشد: موضوع مرمت بقعه امامزاده حسین(ع) در ستاد بازآفرینی مطرح شود تا بتوانیم بسرعت این کار را آغاز کنیم.
انتهای پیام/2002

منبع: سایت استانداری

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان