۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ۷ کيلوگرم مواد مخدر در قزوين کشف شد
کد خبر: ۲۶۷۲۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۳۰ ساعت: ۱۲:۴۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس پليس مبارزه با موادمخدر استان:

۷ کيلوگرم مواد مخدر در قزوين کشف شد

رئیس پليس مبارزه با موادمخدر استان قزوين از کشف ۷ کيلوگرم تریاک طی سه عملیات پلیسی در اين استان خبر داد.

 ۷ کيلوگرم مواد مخدر در قزوين کشف شد
سرهنگ بیژن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در عوارضي "قزوین – زنجان" در حين کنترل خودروهاي عبوري و بازديد از مسافران يک دستگاه اتوبوس به يک نفر از مسافران مشکوک و در بازرسي از کیف همراه وي مقدار سه کیلو گرم مواد مخدر ترياک کشف و وي را دستگير کردند.

رئیس پليس مبارزه با موادمخدر استان افزود: همچنین در اقدامی دیگر توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان، حین انجام ایست و بازرسی خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه "قزوین –زنجان" در حين کنترل خودروهاي عبوري و بازديد از مسافران يک دستگاه اتوبوس به دو نفر زن و شوهر نفر از مسافران مشکوک و در بازرسي از کیف همراه آنان مقدار دو کیلو گرم مواد مخدر ترياک کشف و آنان را دستگير کردند.

وی تصریح کرد: در اقدامی دیگر ماموران این پليس حين کنترل خودروهاي عبوري در آزاد راه "قزوين – زنجان" يک دستگاه اتوبوس را مورد بررسي قرار داده و يک قاچاقچي موادمخدر، که از مسافران اين اتوبوس بود را دستگير و مقدار دو کيلوگرم تریاک از داخل کوله پشتی اين قاچاقچي کشف کردند.

در پایان خدایی ضمن تشکر از همکاري و مشارکت مردم با پليس در زمينه مبارزه با مواد مخدر از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمينه فعاليت افراد در تهيه و توزيع مواد مخدر را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان