۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین مردم از پرداخت نذورات به افراد متفرقه خودداری کنند
کد خبر: ۲۶۷۱۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۳۰ ساعت: ۱۰:۲۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات قزوین:

مردم از پرداخت نذورات به افراد متفرقه خودداری کنند

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات قزوین گفت: با توجه به احتمال وقوع برخی سودجویی‌ها از احساسات دینی و پاک مردم، شهروندان محترم از پرداخت نذورات به افراد متفرقه خودداری کنند.

مردم از پرداخت نذورات به افراد متفرقه خودداری کنند
حامد کبودوند در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: نمایندگان ستاد عتبات عالیات استان قزوین و همچنین ستاد مردمی اربعین برای دریافت کمک و نذورات دارای کارت شناسایی هستند.

وی افزود: مردم حتما قبل از انجام کمک و پرداخت نذورات، کارت شناسایی را ملاحظه کنند تا افرادی نتوانند از این حس زیبای مردم سودجویی کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات قزوین با اشاره به اینکه کارت‌های شناسایی دارای تاریخ هستند، بیان کرد: متاسفانه برخی افراد به دنبال بهره برداری از فضای خوبی که در جامعه برای کمک به اربعین وجود دارد هستند.

وی تأکید کرد: ستاد مردمی اربعین دارای شماره حساب و شماره کارت مشخص است و مردم م توانند کمک های مالی خود را به شماره کارت 6037707000070411 بانک کشاورزی پرداخت کنند.

این مسئول در پایان یادآور شد: بخش اعظمی از کمک‌ها به صورت اقلام مورد نیاز در موکب‌ها و همچنین خودرو است که علاقه می‌توانند به صورت امانی این اقلام را به ستاد مردمی اهدا کنند و یا خود به همراه خودرو برای کمک به موکب‌ها به کشور عراق اعزام شوند.
انتهای پیام/2002/د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان