۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین امریکا ثابت کرد به هیچ تعهد و پیمانی پایبند نیست
کد خبر: ۲۶۷۱۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲۹ ساعت: ۱۳:۲ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان قزوین:

امریکا ثابت کرد به هیچ تعهد و پیمانی پایبند نیست

سردار محمد شاهرخی در دیدار با مجمع نمایندگان استان قزوین اظهار کرد: امروز برای همه روشن شده است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزند این ملت و انقلب است و تحت فرامین رهبر انقلاب قدم بر می دارد.

امریکا ثابت کرد به هیچ تعهد و پیمانی پایبند نیست
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه استان قزوین در دیدار با مجمع نمایندگان استان قزوین که پیش از ظهر امروز(شنبه) در دفتر وی برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسات با نمایندگان استان هم فکری جهت بررسی وضعیت سیاسی، اقتصادی وفرهنگی و بین المللی است تا بتوان در تصمیم سازی و تصمیم گیری بهتر عمل کرد.

وی با اشاره به موضع گیری اخیر دولت آمریکا گفت: مواضع سپاه پاسداران توسط فرماندهی کل سپاه اعلام شد و در رسانه‌های داخلی و خارجی بازتاب گسترده ای داشت.

شاهرخی تصریح کرد: از آمریکا جز رفتارهایی که نشان می‌دهد، انتظار دیگری را نمی‌توان داشت، زیرا از بدو شکل گیری انقلاب اسلامی همواره به دنبال ضربه زدن به ملت ایران بوده و به هیچ تعهدی پایبند نیست.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در ادامه اظهار کرد: استکبار با خوی کینه توزی و منافع نامشروعی که برای حود متصور است بر اساس مزد و منافع کار می‌کند و هرگز با قدرت‌های مقتدر جنگ نظامی را راه نخواهند انداخت! آمریکا نمی‌تواند استقلال و پیشرفت کشورها را تحمل کند؛ اما هرگز به این آرزوی خود نخواهد رسید.

شاهرخی در خصوص اعتماد به آمریکا تصریح کرد: وقتی گفته می‌شد که آمریکا قابل اعتماد نیست، مردم با تمام وجود این گفته را دیدند و این توصیه‌های رهبری را نیز لمس کردند که استکبار جز منافع نامشروع خود به هیچ تعهد و پیمانی پایبند نیست.

وی با اشاره به کینه توزی دشمنان علیه سپاه پاسداران گفت: سپاه فرزند ملت ایران است و مردم فرزندان خود را در سازمانی به نام سپاه گرد آورده اند تا در برابر دشمنان از آنها دفاع کنند و از انقلاب مردم ایران و دستاوردهای آن در داخل و خارج دفاع و امنیت بازدارنده را در کنار سایر نیروهای مسلح مقتدر بر قرار سازد.

این مسئول تبیین کرد: امریکا در ایران منافع نامشروعی داشت و در منطقه خاورمیانه نیز قدرت بلامنازع بود؛ اما با حضور سپاه پاسداران در منطقه و داخل کشور پس از انقلاب تمام نقشه‌های شوم آنها را نقش بر آب کرده و  هم اکنون شکست‌های مختلفی را متحمل شدند و این ضربات بر پیکر شیطان بزرگ مستمر وارد خواهد شد.

وی تاکید کرد: هرگاه امریکا و هم پیمانانش خواستند علیه منافع ایران اقدام کنند سپاه پاسداران با شناسایی اهداف و نیت آنان تدابیر لازم را اتخاذ کرده که شاهد شکست‌های پی در پی امریکا از فرزندان ملت هستیم.

شاهرخی ضمن قدردانی از مردم و نمایندگان استان در حمایت از سپاه گفت: عملکرد دولت امریکا و ترامپ باعث ایجاد وحدت بی سابقه بین مردم و مسئولان شد.

وی گفت: جایگاه سپاه به عنوان خادم ملت ایران برای همگان عیان شده است، امروز وحدت در جمهوری اسلامی در بهترین شرایط قرار دارد و با انسجام بهتر تحت فرامین رهبری و حرکت در مسیر انقلاب ملت ایران پایدارتر از همیشه به پیش خواهد رفت.

این فرمانده نظامی با اشاره به قائله همه پرسی کردستان نیز یادآور شد: هیچ کشوری در منطقه و دنیا از استقلال آنها حمایت نکرد به جز آمریکا و اسرائیل غاصب که در نهایت با تصرف کرکوک توسط نیروهای عراقی نشان داده شد این توطئه شوم شیطان بزرگ در آینده نه چندان دور حل و فصل خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان