۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین سازمان تعزیرات نیازمند اصلاح مقررات است
کد خبر: ۲۶۷۰۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲۷ ساعت: ۹:۱۰ ↗ لینک کوتاه

رییس سازمان تعزیرات حکومتی کشور:

سازمان تعزیرات نیازمند اصلاح مقررات است

رییس سازمان تعزیرات حکومتی کشور بیان کرد: اصلاح مقررات یکی از مهم‌ترین اقدامات محوری است که باید در سازمان تعزیرات حکومتی صورت گیرد چراکه بخشی از مقررات، قدیمی بوده و نیازمند روزآمدی است.

سازمان تعزیرات نیازمند اصلاح مقررات است
جمال انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  با اشاره به مهم‌ترین رسالت سازمان تعزیرات کشور اظهار کرد: مهم‌ترین رسالت کاری سازمان تعزیرات حکومتی کشور، تمشیت امور مربوط به بازار، قیمت‌ها و رعایت حقوق مصرف کننده‌هاست و در واقع این امر، اصلی‌ترین محور کار در سازمان تعزیرات است.

وی افزود: سازمان تعزیرات برای تحقق این اقدامات محوری، نیازمند سازوکارهای خاصی است که این سازوکارها نیز نیازمند برنامه‌ریزی، بهره‌گیری و هم‌افزایی همه دستگاه‌هایی است که قرار است با سازمان تعزیزات همکاری کنند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور خاطرنشان کرد: سازمان تعزیرات اگر بتواند ارتباط صحیح کاری خود را، متناسب با مطالبه حقوق مصرف کنندگان کالا و خدمات تنظیم کند و در ابعاد مختلفی که در حوزه رسالت خدمتی خود، در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کنترل و پیشگیری مدیریت کند؛ این محوری است که می‌تواند به رسالت‌های کاری در سازمان تعمیق ببخشد.

وی ادامه داد: همچنین می‌تواند به صورت غیرمستقیم در حوزه رضایت‌مندی حقوق مصرف‌کنندگان و رضایت‌مندی دولت و نظام و در عین حال کاهش خطراتی که می‌تواند ورود قاچاق کالا به کشور و مدیریت نکردن این صحنه داشته باشد، موثر باشد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور تصریح کرد: مهم‌ترین کارهای سازمان این است که اقدامات کنترلی و نظارتی خود را و دسترسی مصرف کنندگان کالا و خدمات را به نحوی ایجاد کند که فرد در هرجا و به هر شکلی بتواند از این فرصت استفاده کرده و سازمان را در کنار خود ببیند.

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: پایه و محور اصلی فعالیت‌های سازمان تعزیرات، کنترل و مدیریت این صحنه است یعنی اقداماتی را انجام دهیم که بتوانیم تخلفات را در این حوزه کاهش دهیم.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور با اشاره به لزوم اصلاح بخشی از مقررات بیان کرد: اصلاح مقررات یکی از مهم‌ترین اقدامات محوری است که باید در سازمان تعزیرات حکومتی صورت گیرد چراکه بخشی از مقررات، قدیمی بوده و این مقررات نیازمند روزآمدی است.

وی در پایان عنوان کرد: روزآمدی قوانین نیازمند یک کار چندگانه‌ای است که دولت و قوه مقننه و همکاری قوه قضاییه را می‌طلبد تا اصلاح مقررات را به نحوی انجام دهیم که مردم حضور سازمان تعزیرات حکومتی را در همه جای زندگی خود و بازار احساس کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان