۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین ذوالفقارنسب; باید قبول کنیم تیم‌های عربی از ما بهتر شده‌اند/ پرسپولیس روی کاغذ شانس بیشتری برای پیروزی در دربی دارد
کد خبر: ۲۶۷۰۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲۶ ساعت: ۹:۳۳ ↗ لینک کوتاه

دوست داشتم پرسپولیس با هر نتیجه‌ای که شده الهلال را ببرد

ذوالفقارنسب; باید قبول کنیم تیم‌های عربی از ما بهتر شده‌اند/ پرسپولیس روی کاغذ شانس بیشتری برای پیروزی در دربی دارد

کارشناس فوتبال ایران اعتقاد دارد تیم‌های باشگاهی کشورهای حوزه خلیج فارس با هزینه‌هایی که انجام داده‌اند از تیم‌های ایرانی بهتر شده‌اند.

 ذوالفقارنسب; باید قبول کنیم تیم‌های عربی از ما بهتر شده‌اند/ پرسپولیس روی کاغذ شانس بیشتری برای پیروزی در دربی دارد
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، بیژن ذوالفقارنسب  در خصوص تساوی 2 - 2 پرسپولیس مقابل الهلال در دور برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: پرسپولیس نسبت به بازی دور رفت عملکرد بهتری داشت، اما بازهم در این دیدار تیم هفته‌های چهارم یا پنجم را ندیدیم. این تیم نتوانست سیستم اصلی خود را در این مسابقه ارائه دهد.

وی ادامه داد: فراموش نکنیم جدا از علاقه‌ای که به تیم‌های ایرانی داریم، تیم‌های عربی هزینه زیادی کرده‌اند و بازیکنان تأثیرگذاری دارند. الهلال بازیکنان خوبی داشت و همین بازیکنان دو بار توانستند گل خورده را برای تیم خود جبران کنند. خیلی دوست داشتم پرسپولیس با هر نتیجه‌ای، حتی یک بر صفر هم شده است، الهلال را شکست دهد. برتری پرسپولیس در این دیدار می‌توانست برای فوتبال ما خیلی خوب باشد، اما باید در هر صورت قبول کنیم تیم‌های عربی با هزینه‌ای که کرده‌اند از ما بهتر شده‌اند.

«شکست مقابل الهلال به لحاظ روحی روی بازیکنان پرسپولیس برای دیدار مقابل استقلال تأثیر منفی خواهد گذاشت، یا خیر؟» پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش گفت: به نظرم بازیکنان ما چند سالی است که حرفه‌ای زندگی می‌کنند و کسانی که کنار تیم حضور دارند می‌توانند از نظر روحی و روانی تیم را به شرایط مطلوب برسانند. فکر می‌کنم بازیکنان حساسیت دربی را به خوبی درک می‌کنند و شکست مقابل الهلال تأثیری روی دیدار این تیم مقابل استقلال ندارد.

ذوالفقارنسب در مورد اینکه به نظر او چه نتیجه‌ای در دربی 4 آبان رقم خواهد خورد، خاطرنشان کرد: در این فصل پرسپولیس مسابقات لیگ برتر را خیلی خوب شروع کرد، اما در میانه راه کمی دچار افت شد و بازیکنان این تیم با محرومیت و مصدومیت روبه رو شدند. استقلال هم شرایط خوبی نداشته و به تازگی سرمربی خود را تغییر داده است. به طور کلی هر دو تیم اکنون شرایط خوبی ندارند اما فکر می‌کنم روی کاغذ پرسپولیس شانس بیشتری برای برنده شدن داشته باشد.

انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان