۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین اعزام دانش آموزان دختر قزوین به مناطق عملیاتی غرب
کد خبر: ۲۶۶۹۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲۵ ساعت: ۹:۳۲ ↗ لینک کوتاه

امروز صورت گرفت؛

اعزام دانش آموزان دختر قزوین به مناطق عملیاتی غرب

دانش آموزان دختر شهرستان قزوین به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

اعزام دانش آموزان دختر قزوین به مناطق عملیاتی غرب
مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار داشت: صبح امروز(سه شنبه) اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی خواهران شهرستان قزوین از شهرهای اقبالیه، محمودآباد، کوهین، طارم، الموت و چوبیندر با همکاری آموزش و پرورش ناحیه یک به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این اردو در قالب یک کاروان به استعداد سه دستگاه اتوبوس و به تعداد ۱۵۰ نفر از دانش آموزان و عوامل اجرایی به این مناطق راهی شدند.

صادق پور خاطرنشان کرد: زائرین به مدت دو روز از موزه دفاع مقدس همدان، تنگه مرصاد، قصرشیرین، پاوه، کوه های بازی دراز، چند یادمان و پادگان نظامی بازدید خواهند کرد و در رزمایش شبانه نیز شرکت خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: تهیه و توزیع بسته فرهنگی، اجرای مسابقات فرهنگی، ادعیه، اقامه نماز از برنامه های فرهنگی اردوهاست و به همراه این کاروانها روحانی و روایان هشت سال دفاع مقدس که در این عملیات ها حضور داشتند، در هر اتوبوس حضور دارند.

وی در پایان به اهداف کاروان‌های راهیان نور اشاره کرد و گفت: راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی و آشنایی با رشادت‌های رزمندگان اسلام از مهمترین اهداف کاروان‌های زیارتی راهیان نور است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان