۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین المان شهدای مفقودالاثر ساخته می‌شود/مسئولان برای ساخت المان شهدای گمنام خوزنین اقدام کنند
کد خبر: ۲۶۶۹۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲۵ ساعت: ۸:۳۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین:

المان شهدای مفقودالاثر ساخته می‌شود/مسئولان برای ساخت المان شهدای گمنام خوزنین اقدام کنند

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین با انتقاد از عدم ساخت المان شهدای گمنام خوزنین گفت: با اختصاص اعتبارات لازم، المان شهدای مفقودالاثر استان قزوین در گلزار شهدا اجرا می‌شود.

 المان شهدای مفقودالاثر ساخته می‌شود/مسئولان برای ساخت المان شهدای گمنام خوزنین اقدام کنند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین عصر روز گذشته(دوشنبه) در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدا گفت: شهدا ولی نعمتان ما و صاحبان اصلی نظام هستند و هر کاری در برابر ایثارگری‌های آنها انجام دهیم، ناچیز است.

وی به ایجاد قطعه ایثارگران متوفی اشاره کرد و گفت: ایجاد این قطعه با هدف جلب رضایتمندی جامعه ایثارگران از اهمیت بسزایی برخوردار است به همین دلیل بایستی مسئولان مربوطه اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند.

حقایق‌پور با اشاره به اینکه هزینه‌های برق و خدمات انشعابات گلزارهای شهدا رایگان است، گفت: اداره برق استان باید نسبت به برآورد تامین روشنایی گلزارهای شهدا فاقد برق اقدامات لازم را انجام دهد.

وی افزود: بایستی اعتبارات لازم برای برق‌رسانی گلزارهای شهدا لحاظ شود تا این گلزارها با مشکل عدم روشنایی مواجه نباشد.

این مسئول بیان کرد: همچنین عملیات نصب کنتور در 14 گلزار شهدا انجام شده و بایستی کنتورهای آن به دهیاری‌ها مربوطه تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن در قالب طرح هادی مقرر بود اقدامات لازم را در ساماندهی گلزارهای شهدا در روستاها انجام دهد، گفت: تاکنون این مهم انجام نشده و درخواست داریم اقدامات لازم در این راستا صورت گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به احداث المان شهدای گمنام در خوزنین اشاره کرد و افزود: این طرح تاکنون عملیاتی نشده که بایستی مسئولان مربوطه در راستای اجرایی شدن آن اقدامات لازم را انجام دهند.

حقایق‌پور به طرح المان شهدای مفقودالاثر قزوین اشاره کرد و گفت: گلزار شهدای این شهر ظرفیت ایجاد یک سنگ یادبود برای هر شهید را ندارد؛ به همین دلیل مقرر شده این المان طراحی شود.

وی ابراز کرد: اکنون طرح المان شهدای مفقودالاثر قزوین آماده شده و بایستی اعتبارات لازم توسط سازمان برنامه و بودجه تعیین شود تا اقدامات لازم در اجرای آن صورت گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تعویض سنگ مزار شهدای شهر قزوین را در اولویت اصلی بنیاد عنوان و بیان کرد: بعد از انجام این مهم می‌توان اقدامات لازم را در اجرای نورپردازی و کف‌سازی گلزار شهدا انجام داد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان