۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین حکم وزیر ارشاد برای همسر رئیس دفتر رئیس جمهور +عکس
کد خبر: ۲۶۶۹۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲۴ ساعت: ۱۱:۴۰ ↗ لینک کوتاه

داد اندیش مشاور وزیر فرهنگ وارشاد در امور اجتماعی شد؛

حکم وزیر ارشاد برای همسر رئیس دفتر رئیس جمهور +عکس

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه مشاوران وزیر در امور اجتماعی و امور بانوان را منصوب کرد.

حکم وزیر ارشاد برای همسر رئیس دفتر رئیس جمهور +عکس
به گزارش یرویس سیاسی  صبح قزوین ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه مشاوران وزیر در امور اجتماعی و امور بانوان را منصوب کرد.

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی جداگانه پروین داد اندیش را به عنوان مشاور وزیر در امور اجتماعی منصوب کرد.

 پروین داداندیش همسر محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور است.

http://www.seratnews.ir/files/fa/news/1396/7/24/426653_383.jpg

در این حکم خطاب به داد اندیش آمده است:

«نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند سرکارعالی در حوزه امور اجتماعی، به موجب این حکم به عنوان مشاور وزیر در امور اجتماعی منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال در ارائه نقطه نظرات سازنده و به هنگام با هدف ارتقای کیفیت خدمت رسانی موفق و موید باشید».

همچنین در حکم جداگانه دیگری از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرضیه مرآت نیا نیز به عنوان مشاور وزیر در امور بانوان منصوب شد.

در این حکم خطاب به مرآت نیا آمده است:

«نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند سرکارعالی در حوزه امور بانوان، به موجب این حکم به عنوان مشاور وزیر در امور بانوان منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال در ارائه نقطه نظرات سازنده و به هنگام با هدف ارتقای کیفیت خدمت رسانی، موفق و موید باشید.

بنا براین گزارش پیش از این داداندیش به عنوان مشاور وزیر در امور بانوان مشغول به فعالیت بوده و مرضیه مرات نیا نیز از کارشناسان با سابقه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که سابقه دبیری چند جشنواره را در کارنامه خود دارد.





انتهای پیام/1404

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان