۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین شورای هوچی گر؛ آواری بر سر شهر
کد خبر: ۲۶۶۹۳۴ نویسنده: علیرضا عدالت خواه تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲۴ ساعت: ۹:۴۳ ↗ لینک کوتاه

در شهرداری قزوین چه خبر است!

شورای هوچی گر؛ آواری بر سر شهر

سئوال اساسی اینجاست که چرا هر وقت شما اصلاح طلبان مدیر می‌شوید، اول از همه بدهی دستگاه را اعلام می‌کنید، مگر جرات هزینه کردن حتی با نبود بودجه جزء توانمندی یک مدیر نیست؟!

شورای هوچی گر؛ آواری بر سر شهر
صبح قزوین ؛___علیرضا عدالت خواه.
  
بزرگ یک آبادی نقل می‌کرد که در زمان قدیم، شخص «مغروری» وارد یک آبادی شد و شروع به تعریف و تمجید خود کرد که من چنین و چنان هستم و...

وی همچنان که از خود تعریف می‌کرد گفت در مسیری که می‌آمدم به روستای شما 10 گرگ بر من حمله کردند که من با سنگ جلوی همه گرگ‌ها ایستادم و همه آنها را فراری دادم و هنوز حرف میهمان خالی بند تمام نشده بود که کدخدای آبادی گفت، هرگز یک نفر با دست خالی حریف 10 قلاده گرگ نمی‌شود، اشتباه می‌کنید شاید 3 گرگ بوده است!!

تازه وارد از راه رسیده چون آدم « لجوج و یک دنده » بود بر شمار کثیرگرگ‌ها اصرار داشت و اصلا کوتاه نمی‌آمد.
کدخدای آبادی آخرین پک چوپقش را زد، دستور داد آن شخص را در میدان روستا بخوابانند و کتک بزنند تا او را « مُقر» بیاورند که تعداد گرگ‌ها چند قلاده بوده است.

آن شخص با اولین کتک مقر آمد که اصلا گرگی ندیده و فقط دروغ گفته تا خودش را پیش اهالی قوی جلوه دهد.
میهمان تازه وارد بعداز نوش جان کتک‌ها از کدخدای آبادی پرسید آیا هرکس که به روستای شما بیاید اگر دروغ بگوید همین کار را با او خواهید کرد؟

کدخدا، لبخند تلخی زد و گفت خیر! خیلی‌ها دروغ می‌گویند ! نمی‌شود جلوی همه دروغ‌ها را گرفت ! اما دروغ گفتن شما توهین به ما بود.

زیرا شما مردم این آبادی را احمق فرض کرده بودید و دروغ شاخ دار گفتی که حتی احمق‌ها هم باور نمی‌کنند و...

جریان انقلابی هرگز طرفدار مدیریت تکنوکراتی مهندس نصرتی شهردار سابق قزوین نبوده است، بلکه منتقد منصف او نیز بودند؛ اما باید اگر ضعفی در مدیریت سابق بوده که حتما هم بوده، آن را عالمانه حل کرد و برای مردم توضیح داد؛ نه اینکه در رسانه‌های اصلاح طلب با هوچی گری در بوق کرده و تیتر بزنند « آواربرداری از خرابی‌های مدیران گذشته » و...

آیا ساخت شهر با گرفتن وام از بانک‌ها، یا ساخت ده‌ها پل، پارک و صدها خدمت دیگر از چشم مردم قزوین آنقدر دور می‌ماند که شما با یک تیتر« آواربرداری » بخواهید از ذهن مردم دور کنید؟! پس به شعور مردم توهین نکنید و قضاوت را به عهده مردم بگذارید.

دوستان تازه وارد شورای شهر که حتی رای آوری شما مرهون صندوق‌های الکترونیکی رای است بیاید با مردم صادق باشید و با هوچی گری زمان را به هدر ندهید که این مردم مستحق خدمت و کار صادقانه هستند.

اعضای اصلاح طلب شورای شهر قزوین باید به مردم پاسخ بدهند که چرا با گذشت ماه‌ها هنوز نتوانستند یک شهردار توانمند برای شهر انتخاب کنند، آیا هنوز دستور از خان زاده‌ها و لابی گران پشت پرده نرسیده است و یا می‌ترسند که مهره در حال رایزنی شما محبوبیت نداشته باشد؟

رایزنی پنهان با فردی که از هم قطاران کرباسچی متخلف در تهران است چه معنای می‌تواند داشته باشد؟

در شهرداری قزوین چه خبر است! چرا در مرکز تفریحی تلی سی ( کامان) شخصی ظرف 2 ساعت بعنوان سرپرست منصوب می شود و مدیرقبلی بدون تودیع اخراج می شود و با شکایت از طریق حراست وبرخی نهادها بدنبال احقاق حق خود است !

آیا شورای شهر نباید پاسخ بدهند که چرا سرپرست شهرداری، شخصی را ده روزه به مدیریت یک مرکز تفریحی منصوب می‌کند و هنوز جوهر مهرش خشک نشده دوباره یک مدیر شهرداری را با حفظ سمت جایگزین او می‌کند.

آقایان اصلاح طلب شورای شهر؛ مردم قزوین طریقه ارایه لایحه « ایجاد باشگاه ورزشی در شهرداری » را هم دیدند، مشاهده کردن چگونه اعضای شورا با هم دیالوک برقرار می‌کنند.

با خبر هستیم که انتخاب مدیران مناطق شهرداری هم بین اقوام دو چهره اصلاح طلب « تات و الموتی » تقسیم شده است.

مردم ایران تجربه یک دوره « حکومت هوچی گرایانه » اصلاح طلبان در شورای شهراول را داشته اند و به خوبی می‌دانند که این افراد اهل ساخت و ساز نیستند و فقط هنر این افراد این است که با ایجاد شبهه و شایعه مردم را از مطالبه اصلی دورکنند و خودشان با لابی های پشت پرده اوقات خود خوش بگذرانند و...

سئوال اساسی اینجاست که چرا هر وقت شما اصلاح طلبان مدیر می‌شوید، اول از همه بدهی دستگاه را اعلام می‌کنید، مگر جرات هزینه کردن حتی با نبود بودجه جزء توانمندی یک مدیر نیست!؟

آیا مدیرانی که کار نمی‌کنند! مگر بدهی خواهند داشت؟

تعلل درانتخاب شهرداران، آبستراکسیون پارلمان محلی، پس گرفتن رای از شهردار، شرکت در شام خوری‌ها و شب نشینی‌ها، سپردن کارها به پسرعمه و خاله، تقسیم مناصب بین خواهرزاده‌ها، خودداری از صدور حکم شهرداران مستقل و... از جمله پدیده‌های خواهند بود که شهرها و شهرداری‌ها تا 4 سال با آن روبرو هستند و سیاسی کردن جایگاه نوکری وخدمت گذاری در شهرداری‌ها، بزرگترین آفت حوزه مدیریت شهری است که متاسفانه برخی افراد غیر متخصص بر آن دامن می‌زنند.

دوستان اصلاح طلب رسانه ای که به همت ( خانم نماینده ) بدون داشتن شرایط لازم و سوابق رسانه ای، مجوز نشریه گرفته اند، نباید تحت تاثیر یکی از اعضای شورای شهر از توسعه یک درمانگاه در مناطق محروم خیابان حیدری ناراحت شوند و با هوچی گری تغییر کاربری یک زمین متروکه که مرکز تجمع معتادان شده بود را پارک خوری بنامند و...

حرف پایانی ما این است دوستان اصلاح طلب شورای شهر بیایند « برای رفاه بستگان خود هم شده » میدان بارفروشان را به خارج از شهر منتقل کنید تا گره ترافیکی جنوب شهر باز شود و یا بیایند میدان‌های کوچک شهررا چهار راه کنید تا چراغ‌های راهنمایی و رانندگی مردم را به اشتباه نندازند و...

مردم فرق بین شورای سیاست زده و اجیر را با شورای خدمت گذار می‌دانند و انتخاب برخی افراد برای چند دوره گواه صادقی است بر خدمت گذاری آنها و شورای مطیع امر زید و امر به درد مدیریت شهری نخواهند خورد و فقط آواری هستند بر سر شهر که چهره نازیبای آن تا مدت‌ها باقی خواهد ماند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان