۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین مخالف برگزاری مسابقات موتور سواری بانوان در آبیک هستیم
کد خبر: ۲۶۶۸۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲۳ ساعت: ۹:۳۰ ↗ لینک کوتاه

عضو شورای شهر آبیک:

مخالف برگزاری مسابقات موتور سواری بانوان در آبیک هستیم

عضو شورای شهر آبیک گفت: برگزاری مسابقات موتور سواری بانوان در شان بانوان شهر آبیک نیست.

مخالف برگزاری مسابقات موتور سواری بانوان در آبیک هستیم
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ فرانک فیض‌اللهی، عضو شورای شهر آبیک با اشاره به برگزاری مسابقات موتور سواری بانوان در شهرستان آبیک اظهار کرد: طرح خامی برای برگزاری مسابقات موتورسواری بانوان در شهرستان آبیک داده شده که متاسفانه این طرح کارشناسی نشده است.

وی افزود: برگزاری این چنین مسابقاتی در شأن بانوان شهر نیست و همچنین شئون اسلامی هم اجازه این کار را به ما نمی‌دهد.

عضو شورای شهر آبیک تصریح کرد: برگزاری برخی از مسابقات در شهرستان مانند مسابقات موتور سواری بانوان به دور از عرف جامعه و شئونات اسلامی است.

فیض الهی افزود: به عنوان یکی از اعضای شورای شهر آبیک در حوزه ورزش بانوان هر نوع حمایت و کمکی لازم باشد برای پیشرفت و توسعه ورزش بانوان انجام خواهد داد.

وی اضافه کرد: همچنین شهروندان و ورزشکاران می‌توانند مسائل و مشکلات خود در زمینه ورزشی با شورای شهر درمیان بگذارند و قطعا شورای شهر موضوعات را بررسی و در جهت مرتفع ساختن مشکلات تلاش خود را خواهد کرد.

این عضو شورا بیان کرد: حمایت‌های لازم برای برگزاری مسابقات دوچرخه سواری بانوان انجام شد و همچنین برای برگزاری مسابقات موتور سواری آقایان مساعدت ها و حمایت‌های لازم برای راه اندازی پیست انجام شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه ورزش و جوانان که به مناسبت هفته تربیت بدنی در شورای شهر آبیک برگزار خواهد شد قاطعانه مخالفت خود را به این اداره و همچنین هیئت موتور سواری اعلام خواهیم کرد و شورای شهر هیچگونه حمایتی نخواهد کرد.
انتهای پیام/2002

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان