۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین اعزام دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی غرب
کد خبر: ۲۶۶۸۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲۳ ساعت: ۹:۲۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین خبر داد:

اعزام دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی غرب

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین بیان کرد: اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی دختر شهرستان قزوین به استعداد سه دستگاه اتوبوس و با همکاری آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد.

اعزام دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی غرب
مهدی صادق پور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ اظهار کرد: اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی خواهران شهرستان قزوین از شهرهای اقبالیه، محمودآباد، کوهین، طارم، الموت و چوبیندر در قالب یک کاروان به استعداد سه دستگاه اتوبوس و با همکاری آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد.

وی افزود: تاریخ حرکت این کاروان روز سه شنبه ۲۵ مهر ماه سال جاری از مقابل عوارضی قزوین-زنجان است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین با اشاره به اینکه زائرین به مدت دو روز از مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد، بیان کرد: این کاروان با ۳ اتوبوس و شامل ۱۴۵ دانش آموز دختر از مدارس سطح شهرستان به این مناطق اعزام می‌شوند.

وی اعلام کرد: کاروان راهیان نور این شهرستان از موزه دفاع مقدس همدان، تنگه مرصاد، قصرشیرین، پاوه، کوه های بازی دراز، چند یادمان و پادگان نظامی بازدید خواهند کرد و در رزمایش شبانه نیز شرکت خواهند کرد.

این مسئول در پایان به اهداف کاروان‌های راهیان نور اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی و آشنایی با رشادت‌های رزمندگان اسلام از مهمترین اهداف کاروان‌های زیارتی راهیان نور است.
انتهای پیام/2002 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان