۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ملت ایران هیچگاه به دیپلماسی سازش و لبخند با شیطان، روی خوش نشان نخواهد داد
کد خبر: ۲۶۶۸۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲۳ ساعت: ۹:۳ ↗ لینک کوتاه

بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی؛

ملت ایران هیچگاه به دیپلماسی سازش و لبخند با شیطان، روی خوش نشان نخواهد داد

سرانجام پس از چند هفته فضاسازی و تبلیغات گسترده، دونالد ترامپ رئیس جمهور سبک مغز امریکا تهدیدات خود درباره ایران اسلامی را اعلام کردواوج خباثت و دنائت سردمداران کاخ سفید را به نمایش گذاشت.

ملت ایران هیچگاه به دیپلماسی سازش و لبخند با شیطان، روی خوش نشان نخواهد داد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در واکنش به اظهارات سخیف و مستکبرانه رئیس جمهور امریکا بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است:
سرانجام پس از چند هفته فضاسازی و تبلیغات گسترده، دونالد ترامپ رئیس جمهور سبک مغز امریکا تهدیدات خود درباره ایران اسلامی را اعلام کرد و اوج خباثت و دنائت سردمداران کاخ سفید را به نمایش گذاشت.

رئیس جمهور مغرور و متکبر آمریکا با ادبیاتی سخیف و موهن، به دروغ پردازی و اتهامات ناروا نسبت به ملت شریف ایران و فرزندان غیورش در سپاه پاسداران پرداخت و با جهالت تمام برای خوشایند رژیم مستبد و دیکتاتور آل سعود و ارتجاع عرب وحکام سرسپرده منطقه، به جای استفاده از تعبیرحقیقی، زیبا و مانای "خلیج فارس"، از واژه ای جعلی و تحریف شده استفاده کرد که خشم ایرانیان در سراسر دنیا را برانگیخت و این دعای ارزنده امام سجاد(ع) را به یاد آورد که: " الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء و الجهلاء"

درست است که اسلاف جنایتکار ترامپ نیز با خیال خام خود درصدد خشکاندن ریشه ملت ایران بوده اند و همواره با تعابیر زننده ای مثل محور شرارت از ایران و ملت شریف این مرزوبوم اسم برده اند ولی سخنان ترامپ رکورد جدیدی در گستاخی و لحن گانگستری و کابویی به ثبت رساند؛ به گونه ای که این خبط بزرگ و خطای راهبردی، عرق شرم را بر پیشانی هم پیمانان اروپایی و حتی سیاستمداران آمریکایی هم نشاند. تنها نتانیاهو، آل سعود و منافقین از این اظهارات استقبال کردند و شریک جرم این جانی جاهل شدند.

این بیانیه می‌افزاید: هرچند ادعاهای بی مبنا و اکاذیب آشکار ترامپ بی نیاز از پاسخ و شرح و بسط است اما یادآوری نکاتی چند در شرایط خطیر کنونی را ضروری می دانیم:

١- بعد از گذشت ٤سال از مذاکرات و بیش از ٢سال از اجرای برجام یکبار دیگر برهمگان حتی دلبستگان به غرب و بزک کنندگان چهره پلید آمریکا مشخص شد که رهنمودهای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص خصومتها و خیانتهای شیطان بزرگ یک واقعیت غیرقابل کتمان است و در برابر این رژیم جهانخوار تنها بر مبنای فرهنگ مقاومت می توان مقابله کرد و اندیشه سازش و تسلیم دستاوردی جز عقب نشینی از دستاوردها، از دست دادن فرصت ها و لگدمال کردن منافع ملی چیزی به همراه ندارد. امیدواریم جسارتهای تاریخی ترامپ از جمله تروریست خواندن ملت ایران، تئوری سازان و زمینه سازان کوتاه امدن در برابر زیاده خواهیهای آمریکا را از خواب غفلت بیدار کرده باشد و همانطور که در واکنش به این لاطائلات، ملت ایران در داخل و خارج، از هر گرایش سیاسی منسجم و همدل و همراه، دولتمردان واشنگتن را محکوم کردند، ارباب سیاست و مسئولان اجرائی وکار بدستانی که حل مشکلات کشور را درگرو مذاکره ومراوده با کدخدا! وشیطان بزرگ میدانستند نیز از خوش باوریها نسبت به نظام سلطه و اتهام ها نسبت به نیروهای انقلابی و ولایتمدار دست بردارند و مسیر آینده را به گونه ای ترسیم کنند که همچون دوران شکوهمند انقلاب و ایام افتخارآمیز دفاع مقدس، ملت و مسئولان و خواص جامعه با همبستگی، وحدت و مجاهدت در کنار هم اسباب عزت، سربلندی، مجد و عظمت ایران عزیز را فراهم سازند.

٢- از جمله حماقت های ترامپ، تحریم سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی است که موجب برانگیخته شدن عواطف و احساسات ایرانیان غیور شده است و قطعاً با حمایت بیشتر از این شجره طیبه شاهد ضربات سهمگین تر به منافع نامشروع آمریکا و رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه خواهیم بود و الهام گیرندگان از فرهنگ جهاد و شهادت در عراق، سوریه، لبنان، یمن، بحرین، فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی ضربات سختی را بر پیکر اذناب و مزدوران آمریکا وارد خواهد کرد.

٣- آمریکا به اذعان همگان وحتی متحدان غربی اش در آزمون برجام روسیاه و رسوا شد و اندک اعتبار باقیمانده کاخ سفید هم برباد رفت و یکبار دیگر اثبات گردید امریکا ونظام سلطه به هیچ عهد و پیمانی وفادار نیست و اینک حجت بر همه تمام شده است که مذاکره با آمریکا هیچ فایده و دستاوردی ندارد. لذا رجزخوانی ها و تهدیدها نمی تواند زمینه را برای مذاکره در موضوعاتی مانند موشک های بالستیک، موضوعات منطقه و حقوق بشر، که سخت به آن دل بسته بودند، هموار سازد و ملت ایران هیچگاه به دیپلماسی سازش و لبخندبا شیطان روی خوش نشان نخواهد داد.

۴- هرچند که از توان دیپلماسی برای محکوم کردن آمریکا باید بیشترین بهره برداری راانجام داد و دولت های مختلف از جمله اروپایی ها را برانگیخت، اما به این نکته مهم وراهبردی باید توجه کرد که در تحریم های ظالمانه و فشار بر جمهوری اسلامی آنها نیز یارو یاور آمریکایی ها بوده اند و در انتخاب بین آمریکا و جمهوری اسلامی ایران بسیار بعید است که جانب ما را بگیرند و لذا مراقبت در این خصوص ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

٥- ملت مقاوم ما نزدیک به چهار دهه طعم تلخ تحریم ها را چشیده اند و با پایداری و پایمردی، عقبه های صعب و دشوار را پشت سر گذاشته اند، قطعاً در این مرحله نیز فرامین حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب از جمله نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی را به طور جدی در دستور کار قرار می دهند و نگران محدودیت ها از جانب قدرت های جهانی نیستند و باتکیه بر ظرفیت ها و توان داخلی و تعامل با دیگر کشورهای جهان مسیر پیشرفت و تعالی را با موفقیت طی خواهند کرد و بدون شک نصرت و عنایت الهی همراه وپشتیبان آنان خواهد بود.

" وماالنصر الا من عندالله العزیز الحکیم"
"جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی"
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان