۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین انفجار سيلندر گاز در تاکستان ۶ فوتی و مصدوم برجای گذاشت
کد خبر: ۲۶۶۸۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲۲ ساعت: ۱۰:۲۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس فوريت‌هاي پزشكي استان قزوين:

انفجار سيلندر گاز در تاکستان ۶ فوتی و مصدوم برجای گذاشت

رياست مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان قزوين گفت: انفجار سيلندر گاز در منزل مسكوني واقع در شهر خرمدشت از توابع شهرستان تاكستان(استان قزوين) متاسفانه دو فوتي و چهار مصدوم بر جاي گذاشت.

انفجار سيلندر گاز در تاکستان ۶ فوتی و مصدوم برجای گذاشت
دكتر پيمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: حوالي ساعت 21:20 درخواست كمك از سمت تماس‌هاي مردمي با مركز فوريت‌هاي پزشكي مبني بر انفجار در منزل مسكوني واقع در شهر خرمدشت (نهاوند) شد.

وی افزود: با وقع این حادثه به سرعت سه تيم عملياتي از پايگاه هاي تاكستان، ضياءآباد و قره باغ به محل حادثه اعزام شدند و اولين آمبولانس پس از گذشت چهار دقيقه در محل حاضر شد و مسئوليت درمان اوليه و دسته بندي مصدومين را به عهده گرفت.

رئیس فوريت‌هاي پزشكي استان قزوين اذعان کرد: يك خانم 20 ساله در صحنه حادثه قبل از رسيدن عوامل امدادي جان باخته بود كه عمليات احياء هم موفقيت آميز نبود، يك مصدوم هم كه توسط همراهان به بيمارستان اعزام شده بود متاسفانه به دليل سوختگي بالا در بيمارستان جان باخت.

وی در ادامه افزود: دو مصدوم ديگر هم توسط عوامل اورژانس و هلال احمر با سوختگي 80 درصد از نوع درجه 2 و 3 به بيمارستان‌هاي شفا و تامين اجتماعي تاكستان منتقل شدند و مصدوم آخر هم به دليل سوختگي سطحي در محل درمان شد.

متولي اورژانس استان بيان کرد: با شروع فصل سرما هر ساله شاهد حوادث تلخ و ناگواري هستيم؛ اما هموطنان عزيز با آموزش بيشتر در زمينه استفاده صحيح لوازم گازسوز و مسائل مرتبط با ايمني لوازم گرمايشي در منزل مي‌توانند ضامن سلامتي خود و خانواده باشند.
انتهای پگیام/2002/د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان